Billboard w płomieniach

© Źródło: Adweek.com

Na jednej z londyńskich ulic pojawił się nowy billboard stacji telewizyjnej BBC, który w pewnym momencie zaczął się „palić”. Pożar ten nie był jednak prawdziwy i miał jedynie zwrócić uwagę na katastrofę klimatyczną, jaka grozi naszej planecie. Nietypowa kampania została zorganizowana z okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta Doskonała” na BBC, który prowadzi David Attenborough. W swoim programie porusza on zagadnienie zmian klimatycznych i tego, jaką destrukcyjną siłę mają działania człowieka na planetę.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty