Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Oświecenie 10000 nitów

© Absen

Firma Absen, będąca producentem diod LED, wprowadziła na rynek nową serię wyświetlaczy LED o nazwie Aurora, zaprojektowane do użytku w średnich i dużych instalacjach DOOH.

 

Sześć nowych modeli z serii Aurora oferuje jasność 1000 nitów przy standardowym rozmiarze panelu 1280 mm x 960 mm. Rozwiązanie jest o 50 procent cieńsze i lżejsze od swoich poprzedników, dzięki 25-procentowej redukcji wszystkich materiałów stalowych, co pozwala jednocześnie zmniejszyć koszty transportu oraz upraszcza instalacje paneli. Oprócz tego, bezwentylatorowy wyświetlacz LED zapewnia redukcję zużycia energii o 40 procent w porównaniu z poprzednimi modelami, co czyni go jednym z najbardziej energooszczędnych modeli proponowanych przez firmę.

 

Słońce nie straszne

Żywe obrazy o jasności 10 000 nitów to główna cecha charakterystyczna wyświetlaczy Aurora. Dzięki wysokiemu współczynnikowi kontrastu, który oferuje zróżnicowane i nasycone kolory z płynnymi przejściami, seria ta została zaprojektowana tak, aby wyświetlać obraz wysokiej jakości nawet w bezpośrednim świetle słonecznym. Wyświetlacze przeznaczone są do instalacji w dowolnej przestrzeni DOOH: na stadionie, billboardach lub na budynkach. Jak podkreśla producent, przy częstotliwości odświeżania 3840 Hz i 16-bitowej skali szarości reklamodawcy mogą być pewni, że wyświetlacze zapewnią przyciągające wzrok obrazy, bez względu na to, gdzie zostały umieszczone.

Seria składa się z sześciu modeli, z których wszystkie różnią się rozstawem pikseli. A0421, A0621 i A0821 to mniejsze rozstawy pikseli - od 4,44 mm do 16 mm, podczas gdy większe rozstawy, A1021, A1021D i A1621D, są przeznaczone do oglądania z większej odległości.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama