Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

McDonald’s wspiera rolników. Burger, który nie istnieje

Sieć restauracji szybkiej obsługi McDonald’s w Hiszpanii rozpoczęła inicjatywę wspierającą hiszpańskich rolników. Projekt ma pomóc w łagodzeniu skutków pożarów, które zniszczyły wiele obszarów Hiszpanii i spowodowały znaczne szkody w obszarze uprawnym i inwentarzu. „Burger, który nie istnieje” sprzedawany w restauracjach symbolizuje produkty, które nie mogą zostać wprowadzone na rynek z powodu zniszczenia ich składników przez susze i pożary. Kanapka kosztuje 1 euro, a cały dochód z jej sprzedaży razem z darowizną w wysokości 50 tysięcy euro McDonald’s przekaże na pomoc hiszpańskim rolnikom. „Burger, który nie istnieje” będzie dostępny we wszystkich restauracjach sieci McDonald’s w Hiszpanii od 23 sierpnia 2022 roku przez okres trzech tygodni. Kampania stanowiąca część projektu Big Good ma na celu uświadomienie ludziom potrzeby wspierania wsi i hiszpańskiego sektora pierwotnego poprzez zobrazowanie sytuacji, w której znaleźli się hiszpańscy rolnicy i hodowcy.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama