Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

McDonald’s wspiera rolników. Burger, który nie istnieje

Sieć restauracji szybkiej obsługi McDonald’s w Hiszpanii rozpoczęła inicjatywę wspierającą hiszpańskich rolników. Projekt ma pomóc w łagodzeniu skutków pożarów, które zniszczyły wiele obszarów Hiszpanii i spowodowały znaczne szkody w obszarze uprawnym i inwentarzu. „Burger, który nie istnieje” sprzedawany w restauracjach symbolizuje produkty, które nie mogą zostać wprowadzone na rynek z powodu zniszczenia ich składników przez susze i pożary. Kanapka kosztuje 1 euro, a cały dochód z jej sprzedaży razem z darowizną w wysokości 50 tysięcy euro McDonald’s przekaże na pomoc hiszpańskim rolnikom. „Burger, który nie istnieje” będzie dostępny we wszystkich restauracjach sieci McDonald’s w Hiszpanii od 23 sierpnia 2022 roku przez okres trzech tygodni. Kampania stanowiąca część projektu Big Good ma na celu uświadomienie ludziom potrzeby wspierania wsi i hiszpańskiego sektora pierwotnego poprzez zobrazowanie sytuacji, w której znaleźli się hiszpańscy rolnicy i hodowcy.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama