To nie jest zgoda

We Francji rozpoczęła się kampania społeczna „Ceci n’est pas un consentement” (fr. „To nie jest zgoda”). Odpowiadająca za nią organizacja pozarządowa Handsaway zwraca uwagę, że jakikolwiek strój kobiety nie oznacza wyrażenia zgody na niestosowne komentarze i molestowanie seksualne. W kampanii społecznej poruszono temat naruszenia granic kobiet w przestrzeni publicznej. Kampania obejmuje nośniki zewnętrzne. Za kreację odpowiada TBWA/Paris, zdjęcia wykonała Shelby Duncan. Produkcją zajęła się 1718 Paris. Hasło nawiązuje do głośnej sprawy z 2018 roku z Irlandii, kiedy to sąd uniewinnił mężczyznę od zarzutu gwałtu, argumentując, że kobieta miała na sobie stringi, co było równoznaczne z ochotą na stosunek seksualny.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty