Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Wszechstronność Kudu

© swissQprint

Na targach Fespa Global Print Expo 2022 firma swissQprint zaprezentowała nowy ploter płaski o nazwie Kudu. Według producenta, rozwiązanie to połączenie wysokiej wydajności i pierwszorzędnej jakości wydruków. Maszyna UV LED o wymiarach 3,2×2 metry uzupełnia istniejącą gamę maszyn Nyala, Impala i Oryx. Podobnie jak czwarta generacja tego trio, którą swissQprint wprowadził na rynek zaledwie sześć miesięcy temu, model Kudu zapewnia wysoką wydajność i oferuje dziesięć kanałów farbowych (dziewięć w pozostałych modelach), które można konfigurować w dowolny sposób, uwzględniając m.in. kolory neonowe. Przy maksymalnej wydajności 300 metrów kwadratowych na godzinę, drukarka UV zapewnia przekonująco wysoką jakość wydruków. Maszyna wykorzystuje najnowszą technologię głowic drukujących o rozdzielczości do 1350 dpi. Ponadto stabilna konstrukcja z odpowiednio dostosowaną mechaniką i systemem sterowania zapewnia precyzyjne umieszczanie kropli nawet przy tak dużych prędkościach. Maszyna wyposażona jest w funkcje „Tip Switch Vacuum”, podobnie jak inne modele firmy swissQprint. W przypadku Kudu jest ona podzielona na 260 kanałów, co ułatwia operatorowi kontrolę nad systemem podciśnienia. Lory, oprogramowanie wyjściowe opracowane przez swissQprint, jest kokpitem operatora Kudu. Graficzny interfejs użytkownika został zaprojektowany z myślą o intuicyjnej i bezpiecznej obsłudze. Nowy model, podobnie jak wszystkie plotery płaskie swissQprint, może być rozbudowywany dzięki opcji roll-to-roll. Jest to pierwszy model swissQprint wyposażony w dziesięć kanałów farbowych, co dodatkowo zwiększa różnorodność zastosowań. Użytkownicy konfigurują kanały zgodnie ze swoimi potrzebami, a następnie mogą w dowolnym momencie dostosować konfigurację do bieżących potrzeb. Nowo opracowany uniwersalny atrament (certyfikat Greenguard Gold) jest dostępny w kolorach CMYK, jasny cyjan, jasna magenta, jasna czerń, biały, lakier i podkład, a także w kolorach spotowych - pomarańczowym, neonowym żółtym i różowym.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama