Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wielkoformatowe premiery

© Fujifilm

Firma Fujifilm wprowadziła do swojej oferty hybrydową, wielkoformatową maszynę drukującą Acuity Ultra Hybrid LED oraz rozszerzyła serię maszyn z płaskim stołem Acuity Prime o model Acuity Prime L. Nowe rozwiązania zostały po raz pierwszy zaprezentowane na targach Fespa Global Print Expo 2022.

 

Jak podkreśla producent, model Acuity Ultra Hybrid LED oferuje wiele korzyści związanych z prostą obsługą, wysoką jakością i konkurencyjnym zwrotem z inwestycji, a także możliwość drukowania na sztywnych i elastycznych podłożach. Z kolei model Acuity Prime L oferuje wszystkie zalety standardowych maszyn Acuity Prime drukarniom, które chcą połączyć wysoką wydajność i wysoką jakość druku na większych arkuszach.

 

Acuity Ultra Hybrid LED

Acuity Ultra Hybrid LED to wysokiej klasy drukarka o szerokości 3,3 m, która zapewnia wysokiej jakości wydruki na sztywnych i elastycznych podłożach, z prędkością druku sięgającą do 218 m² na godzinę (RTR) i rozdzielczością druku do 1200 x 1200 dpi. Urządzenie przeznaczone jest do druku grafik do wnętrz o jakości zbliżonej do fotograficznej, a także do drukowania z dużą prędkością banerów i oznakowań PVC. Oprócz stołów do nakładania i zdejmowania nośników, maszyna Acuity Ultra Hybrid LED wyróżnia się też powierzchnią stołu pokrytą wgłębieniami, zapewniając obsługę wszystkich typów nośników i ułatwiając ich układanie. Solidny mechanizm odbiorczy chroni przed przypadkowym uszkodzeniem, a bezpieczna blokada zapewnia dokładne podawanie nośnika w całym przebiegu. Graficzny interfejs użytkownika oferuje te same rozwiązania konstrukcyjne, jakie występują w modelu Acuity Ultra R2, a także dodatkową funkcję obsługi sztywnych nośników, do sześciu arkuszy jednocześnie. Inteligentny system sterowania podsysem automatycznie włącza odpowiednie strefy podsysu potrzebne w dowolnym zadaniu drukowania na podstawie szerokości nośnika, a zasilanie silnika podsysu nieustannie się zmienia, aby zapewnić optymalne przytrzymywanie nośnika, niezależnie od jego typu i rozmiaru. W celu zapewnienia maksymalnej elastyczności podczas druku metrażowego, specjalnie zaprojektowany wałek pneumatyczny oferuje funkcję dwóch ról, umożliwiając jednoczesne korzystanie z dwóch ról nośników o różnej średnicy (każdy do 36 cm). Z myślą o nowej maszynie firma Fujifilm stworzyła całkowicie nową gamę atramentów Uvijet UH, która obejmuje sześć kolorów (CMYK, Lm, Lc) w standardzie, a także opcjonalny atrament biały. Nowy atrament ma certyfikaty Greenguard Gold i AgBB.

 

© Fujifilm

Acuity Prime L

Oferując maksymalne pole zadruku 3200 x 2000 mm i prędkość druku 202 m2/godz., model Acuity Prime L jest prosty w obsłudze i dostarcza wysokiej jakości wydruki z wysoką szybkością. Oferuje sześć stref podsysu i 16 pinów pozycjonujących nośnik, a także możliwość jednoczesnego drukowania zadań dzięki funkcji podwójnej strefy, zapewniając maksymalną elastyczność. Uvijet HM, system atramentów opracowanych specjalnie dla serii Acuity Prime, zapewnia przyleganie do wielu rozmaitych podłoży, a także szeroką przestrzeń kolorów. Nowa seria atramentów została zoptymalizowana, aby za każdym razem dostarczać wysokiej jakości obrazy. Ponadto nowy podkład natryskowy poprawia przyczepność w przypadku szczególnie trudnych podłoży. Eliminuje to wymóg oddzielnej obróbki wstępnej podłoży przed drukowaniem, oszczędzając czas i pieniądze. Dostępny z maksymalnie siedmioma kanałami atramentu (CMYK plus biały, przezroczysty i podkład), model Acuity Prime L z atramentami Uvijet HM zapewnia drukarniom elastyczność w zakresie dostosowania do określonych potrzeb.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama