Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Antalis Creative Power

© Antalis

Firma Antalis organizuje konkurs Antalis Creative Power na najpiękniejszy projekt wydrukowany na papierze Antalis. Dzięki temu drukarnie, producenci opakowań, wydawnictwa, agencje komunikacji, użytkownicy końcowi, projektanci graficzni czy agencje kreatywne z krajów całego świata mogą pokazać swoje realizacje szerszej publiczności. Jak podkreśla firma, konkurs skierowany jest do osób kreatywnych osobistości, które uwielbiają pracę z papierem i drukiem. Przesłane prace zostaną przydzielone do 4 kategorii: Report&Publishing, Brand Identity&Stationery, Packaging&Promotional oraz Mailers&Invitation  gdzie oceniany będzie dobór papieru, wykonanie druku, jak i całościowe projekty. Przyznane zostaną również 3 nagrody specjalne w kategoriach: Eco Conception, The Paper Story oraz Design for Good. Projektanci i drukarze, którzy wezmą udział w konkursie, będą mogli zdobyć wiedzę na temat najnowszych trendów z tematu kreatywnego wykorzystania papieru. Dodatkowo podczas webinarów zaczerpną dużą dawkę przystępnie podanej wiedzy na temat najnowszych rozwiązań z dziedziny papierów z recyklingu, ekologicznego druku i designu. Z kolei nagroda specjalna - Print Excellence - może być przyznana wybranemu uczestnikowi. Do kategorii tej nie można samodzielnie zgłosić pracy. Osoby zasiadające w jury wybiorą swoje ulubione projekty, bazując na wysokim poziomie wykonania w jednej lub kilku wymagających technikach druku. Termin przesłania projektów mija 31 maja 2022 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama