Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowa marka na czeskim rynku. Magenta TV

Opis osoby

W maju 2016 roku T-Mobile zaoferowało swoim klientom w Czechach usługę telewizyjną. Po sześciu latach marka przeprowadza rebranging i wprowadza do swojej oferty usługę telewizyjną pod nowym szyldem Magenta TV. Firma korzysta z niego także w Niemczech, Austrii i Polsce.

 

Zmianie towarzyszy kampania reklamowa promująca nową nazwę usługi świadczonej przez operatora telekomunikacyjnego. Operator informuje w niej, że obniżył cenę najczęściej kupowanego pakietu M. Niedługo do rebrandingu dużego operatora telewizyjnego może dojść także w Polsce. Po tym jak właściciel sieci komórkowej Play, przejął operatora kablowego UPC Polska, dojdzie do zmiany nazwy tej firmy. Sieć kablowa również ma posługiwać się marką Play.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama