Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Wyjątkowy prezent dla mam

© Screennetwork

Z okazji Dnia Matki firma Screennetwork udostępniła swój wielkoformatowy ekran LED w ścisłym centrum Warszawy każdemu, kto chciał w tym szczególnym dniu podarować swojej mamie wyjątkowy prezent. To kolejna odsłona akcji #LoveScreen, którą firma zapoczątkowała podczas tegorocznych walentynek, po raz kolejny oddając wielkoformatowy ekran w ręce mieszkańców Warszawy. Aby wziąć udział w akcji, wystarczyło wypełnić formularz zgłoszeniowy: wpisać tekst, który ma pojawić się na ekranie i przesłać wybrane zdjęcie, które następnie zostały wyświetlone na ekranie. Po wyświetleniu firma wysłała także każdemu zainteresowanemu pamiątkowe zdjęcia. „Na co dzień wykorzystujemy ekrany Digital Out of Home, aby pomagać markom, docierać do konsumentów. Dziś, w ramach akcji #LoveScreen, udostępniliśmy nasz ekran Digital OOH samym mieszkańcom. Każdy może wyświetlić zdjęcie i spersonalizowaną wiadomość na ekranie przy hotelu Marriott - w ścisłym centrum stolicy!” - podano w komunikacie firmy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama