Kampania dla marki Wyjątkowy Prezent. Samodzielne zarządzanie kampanią OOH w AMS

Opis osoby

Realizowana przez SalesTube dla marki Wyjątkowy Prezent kampania na nośnikach digitalowych AMS rozliczana była w dostępnym od niedawna w ofercie AMS systemie CPM DOOH. Unikalną korzyścią była niezależna, ultraelastyczna i bezobsługowa ze strony dostawcy mediów zmiana kanałów reklamowych pomiędzy Digital Citylight a Digital Indoor w czasie trwania kampanii. Dzięki dostępowi do autorskiego narzędzia zarządzanie kampanią w czasie rzeczywistym, zmiana parametrów i kanałów reklamowych była możliwa i intuicyjna.

 

Kampanię marki Wyjątkowy Prezent można było zobaczyć m.in. w warszawskich galeriach Blue City i Sadyba Best Mall oraz w przestrzeni miejskiej na Cityscreenach i Digital Citylightach. Elastyczna emisja i możliwość “switchowania” między kanałami zapewniła 100% wykorzystania cyfrowego outdooru. Klient w kampanii wykorzystał system digitalowych nośników AMS, stawiając na elastyczne planowanie, zmianę kanałów w trakcie trwania kampanii i rozliczenie analogicznie jak w mediach online - wyłącznie za realne wyświetlenia. Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju digtal w AMS podsumował kampanię:  „Kampania została zrealizowana w modelu programatycznym automated guaranteed przy użyciu autorskiego narzędzia stworzonego przez AMS. Łączy ono w sobie cechy adserwera oraz platformy do zakupu powierzchni reklamowej, czyli DSP. Cały proces jest zautomatyzowany i bazuje na liczbie wyświetleń – dokładnie tak samo, jak to dzieje się w reklamie internetowej. Dodatkowo Klient pilotażowo skorzystał z możliwości rozliczeń CPM DOOH na nośnikach Digital Citylight”.

Agencja Labcon (Group One) odpowiadała za strategię, koncept kreatywny i realizację wszystkich formatów do kampanii, która prowadzona była równocześnie na pięciu europejskich rynkach.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama