Konferencja OOH. #DataDrivenDOOH 2023

© IAB

28 listopada 2023 roku odbędzie się Konferencja #DataDrivenDOOH 2023, najważniejsze wydarzenie dotyczące rozwoju cyfrowego sektora OOH. Kongres odbędzie się w dwóch wymiarach, stacjonarnie w Warszawie oraz w formie online.

Ś
wiat jest zdominowany przez stale rozwijające się technologie. Od transformacji cyfrowej nie ma już odwrotu, a więc kwestią najważniejszą pozostaje efektywne wykorzystanie zdobyczy technologii. Obecnie już reklama OOH opiera się głównie na cyfrowych nośnikach, a Digital OOH to najszybciej rozwijający się segment całego rynku reklamy zewnętrznej, który stopniowo zamienia się na format Data-Driven Digital OOH.

Odbiorca w centrum
Tematem przewodnim spotkania będzie definiowanie oraz parametryzowanie odbiorców w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników reklamy. Zaplanowane w programie eventu kwestie pozwolą zainteresowanym uczestnikom stać się pełnoprawnymi członkiami cross-mediowego świata reklamy. Podczas wydarzenia uczestnicy będą mogli spojrzeć na adresata reklamy z kilku perspektyw takich jak agencje, które obsługują klientów, firmy technologiczne, które budują narzędzia oraz badaczy rynku, którzy przybliżą zachowania widowni. Ten zabieg pozwoli stworzyć obraz współczesnych odbiorców.
W ramach wydarzenia odbędzie się szereg dyskusji obejmujących najnowsze trendy w branży OOH. Konferencja będzie przestrzenią do poznania innowacyjnych rozwiązań w obszarze cyfrowej reklamy zewnętrznej, a także tajników nowoczesnej komunikacji oraz marketingu, opartych na narzędziach cyfrowych. W wydarzeniu wezmą udział goście specjalni : Mats Rönne niezależny konsultant ds. marketingu, przewodniczący Outdoor Committee Sweden z wystąpieniem „OOH i crossmediowy pomiar widowni – szwedzkie doświadczenie” i Zuzanna Skalska z 360Inspiration, „Entropia – początek końca iluzji”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama