Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

The DisCO2unt Billboard

Bukareszt należy do jednych z najbardziej zanieczyszczonych miast w Europie. Prawdopodobnie konkurować mogą z nim, co najwyżej, Kraków czy Warszawa w środku zimy. Właśnie tam Renault postanowiło w nietypowy sposób zachęcać do zakupu bezemisyjnego samochodu. Na jednym z budynków umieszczono reklamę o nazwie „The DisCO2unt Billboard”. Co w niej niezwykłego? W zależności od tego, jak bardzo zanieczyszczone jest powietrze w mieście, zmienia się zniżka, którą Renault oferuje na swój samochód. Zasady są proste – zniżka jest tym większa, im bardziej zanieczyszczone jest powietrze w całym Bukareszcie. Opracowano specjalny algorytm, który z częstotliwością co sześć minut analizuje stężenie szkodliwych gazów, a następnie na tej podstawie wyświetla na reklamie rabat na samochód. W odpowiednim momencie należy zgłosić chęć zakupu auta online, a następnie udać się do dealera. Z pewnością jest to ciekawy sposób na wypromowanie samochodu, a także zwrócenie uwagi na to, z jakimi problemami środowiskowymi zmaga się miasto. Pozostaje nam mieć nadzieję, że dla mieszkańców Bukaresztu ważniejsza będzie chęć oddychania czystym powietrzem niż możliwość uzyskania wysokiej zniżki na nowy samochód.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama