Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zmiany w Coca-Cola

© Coca-Cola HBC

Karolina Orman została nową kierowniczką ds. komunikacji zewnętrznej firmy Coca-Cola HBC w Polsce i krajach bałtyckich. Na swoim stanowisku zastąpiła ona Paulinę Kubicką. Orman odpowiada w strukturze Coca-Cola HBC za całą komunikację zewnętrzną firmy, w tym relacje z mediami, konsumentami i klientami oraz bliską współpracę w tych obszarach z zespołami na Litwie, Łotwie i w Estonii. Nowa kierowniczka ds. komunikacji wizualnej ma 9-letnie doświadczenie w branży PR. Wcześniej zdobywała doświadczenie w globalnych agencjach public relations: MSL oraz Edelman. Przez wiele lat specjalizowała się w komunikacji produktowej, głównie dla klientów z branży technologicznej i telekomunikacyjnej, takich jak Sharp, Bose, LG, Oppo czy Play.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama