Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

#WolnaSzkoła

© Akcja Demokracja

Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego organizacja Akcja Demokracja rozpoczęła ogólnopolską kampanię billboardową pod hasłami #CzarnekOut, # WolnaSzkoła i „Nie damy się Czarnkowi”, która ma być wyrazem niezgody na działania i zmiany wprowadzane w polskim szkolnictwie przez obecnego ministra edukacji i nauki, Przemysława Czarnka. Billboardy pojawiły się m.in. Szczecinie, Rzeszowie, Warszawie i w rodzinnym mieście ministra - Lublinie. Tam również pojawiła się odpowiedź jego zwolenników, którzy w opozycji do billboardów Akcji Demokracji okazują jemu wsparcie hasłami „Rodzice za Czarnkiem. Nic w szkole bez wiedzy rodziców”, #WolnaSzkoła, czy #CzarnekTeam. Jak podają media, #CzarnekTeam to hasztag często używany przez współpracowników i politycznych przyjaciół ministra edukacji. Jak zapewnił Radosław Brzózka, szef gabinetu politycznego ministra Czarnka, nie jest to jednak oficjalna kampania ministerstwa.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama