Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

#WolnaSzkoła

© Akcja Demokracja

Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego organizacja Akcja Demokracja rozpoczęła ogólnopolską kampanię billboardową pod hasłami #CzarnekOut, # WolnaSzkoła i „Nie damy się Czarnkowi”, która ma być wyrazem niezgody na działania i zmiany wprowadzane w polskim szkolnictwie przez obecnego ministra edukacji i nauki, Przemysława Czarnka. Billboardy pojawiły się m.in. Szczecinie, Rzeszowie, Warszawie i w rodzinnym mieście ministra - Lublinie. Tam również pojawiła się odpowiedź jego zwolenników, którzy w opozycji do billboardów Akcji Demokracji okazują jemu wsparcie hasłami „Rodzice za Czarnkiem. Nic w szkole bez wiedzy rodziców”, #WolnaSzkoła, czy #CzarnekTeam. Jak podają media, #CzarnekTeam to hasztag często używany przez współpracowników i politycznych przyjaciół ministra edukacji. Jak zapewnił Radosław Brzózka, szef gabinetu politycznego ministra Czarnka, nie jest to jednak oficjalna kampania ministerstwa.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama