Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Samochód w zoo

 

Każda marka stara się zaznaczyć swój charakter, znaleźć nawiązanie, które ją określi. Jaguar to wieloznaczna nazwa. Odnosi się zarówno do samochodu jak i dzikiego zwierzęcia. Okazuje się, że ten zwierzęcy i dziki charakter samochodu można wykorzystać w ciekawej odsłonie kampanii reklamowej. W gdańskim ogrodzie zoologicznym pojawił się bowiem nowy mieszkaniec. O dziwo, ma on koła zamiast łap. Jest to Jaguar E-Pace oklejony za pomocą specjalnie przygotowanej folii wrappingowej, przypominającej umaszczenie swojego dzikiego imiennika. Nietypowa akcja została zaplanowana w ramach projektu JaguArt British Automotive Gdańsk. Zwraca on uwagę na to, że jaguar zagrożony jest wyginięciem. Oklejony w cętki Jaguar E-Pace został umieszczony w przeszklonym kontenerze w gdańskim ZOO wraz z charakterystyczną tabliczką gatunkową, którą znaleźć można też przed klatkami pozostałych mieszkańców ogrodu zoologicznego. Warto zaznaczyć, że mimo iż w gdańskim zoo zamieszkuje ponad tysiąc zwierząt będących przedstawicielami dwustu gatunków z całego świata, to nigdy nie można było tam znaleźć jaguara. Liczebność tego dzikiego kota nieustannie się zmniejsza. W związku z tym zwrócenie uwagi na problemy z populacją jaguara jest dobrym krokiem ze strony marki.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama