Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Samochód w zoo

 

Każda marka stara się zaznaczyć swój charakter, znaleźć nawiązanie, które ją określi. Jaguar to wieloznaczna nazwa. Odnosi się zarówno do samochodu jak i dzikiego zwierzęcia. Okazuje się, że ten zwierzęcy i dziki charakter samochodu można wykorzystać w ciekawej odsłonie kampanii reklamowej. W gdańskim ogrodzie zoologicznym pojawił się bowiem nowy mieszkaniec. O dziwo, ma on koła zamiast łap. Jest to Jaguar E-Pace oklejony za pomocą specjalnie przygotowanej folii wrappingowej, przypominającej umaszczenie swojego dzikiego imiennika. Nietypowa akcja została zaplanowana w ramach projektu JaguArt British Automotive Gdańsk. Zwraca on uwagę na to, że jaguar zagrożony jest wyginięciem. Oklejony w cętki Jaguar E-Pace został umieszczony w przeszklonym kontenerze w gdańskim ZOO wraz z charakterystyczną tabliczką gatunkową, którą znaleźć można też przed klatkami pozostałych mieszkańców ogrodu zoologicznego. Warto zaznaczyć, że mimo iż w gdańskim zoo zamieszkuje ponad tysiąc zwierząt będących przedstawicielami dwustu gatunków z całego świata, to nigdy nie można było tam znaleźć jaguara. Liczebność tego dzikiego kota nieustannie się zmniejsza. W związku z tym zwrócenie uwagi na problemy z populacją jaguara jest dobrym krokiem ze strony marki.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama