Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Drukuj, gdzie chcesz

Roland DG zaprezentował swoją pierwszą maszynę wielkoformatową UV-Led IU-1000F, która może drukować na szerokiej gamie materiałów z prędkością do 116 metrów kwadratowych na godzinę. Jest to rozwiązanie dla branży reklamy, która poszukuje wydajniejszych i szybszych procesów produkcyjnych. Oferując zwiększoną produktywność, kompatybilność materiałów, jakość obrazu, łatwość użytkowania i wszystkie inne aspekty tego produktu, IU-1000F pozwala osiągnąć wyższą rentowność dla firm poligraficznych. Oprócz atramentów CMYK UV o wysokiej przyczepności i gęstości, to urządzenie wielkoformatowe obsługuje atramenty białe, błyszczące i primery do tworzenia szerokiego wachlarza rozwiązań, w tym dekoracji wnętrz. Wyposażony w 12 wysokowydajnych głowic drukujących w 3-rzędowym układzie, IU-1000F może drukować do 635 x 1800 dpi. Czas drukowania dla typowej sztywnej płyty o wymiarach 1220 x 2440 mm wynosi średnio około 15 płyt na godzinę (48,5 m2 / godz.). IU-1000F wykorzystuje technologię UV-Led do drukowania bezpośrednio na ogromnej różnorodności materiałów i przedmiotów, w tym na sztywnych płytach o wymiarach do 2510 mm x 1310 mm, wysokości 110 mm i wadze 45 kg / m2. Specjalnie opracowane, wysokowydajne atramenty UV utwardzają się natychmiast, umożliwiając maszynie IU-1000F drukowanie na podłożach takich jak akryl, PETG, płyta PCV, płyta piankowa, PC, drewno, tektura falista z polipropylenu, aluminiowa płyta kompozytowa, a nawet na metalu i szkle.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama