Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Drukuj, gdzie chcesz

Roland DG zaprezentował swoją pierwszą maszynę wielkoformatową UV-Led IU-1000F, która może drukować na szerokiej gamie materiałów z prędkością do 116 metrów kwadratowych na godzinę. Jest to rozwiązanie dla branży reklamy, która poszukuje wydajniejszych i szybszych procesów produkcyjnych. Oferując zwiększoną produktywność, kompatybilność materiałów, jakość obrazu, łatwość użytkowania i wszystkie inne aspekty tego produktu, IU-1000F pozwala osiągnąć wyższą rentowność dla firm poligraficznych. Oprócz atramentów CMYK UV o wysokiej przyczepności i gęstości, to urządzenie wielkoformatowe obsługuje atramenty białe, błyszczące i primery do tworzenia szerokiego wachlarza rozwiązań, w tym dekoracji wnętrz. Wyposażony w 12 wysokowydajnych głowic drukujących w 3-rzędowym układzie, IU-1000F może drukować do 635 x 1800 dpi. Czas drukowania dla typowej sztywnej płyty o wymiarach 1220 x 2440 mm wynosi średnio około 15 płyt na godzinę (48,5 m2 / godz.). IU-1000F wykorzystuje technologię UV-Led do drukowania bezpośrednio na ogromnej różnorodności materiałów i przedmiotów, w tym na sztywnych płytach o wymiarach do 2510 mm x 1310 mm, wysokości 110 mm i wadze 45 kg / m2. Specjalnie opracowane, wysokowydajne atramenty UV utwardzają się natychmiast, umożliwiając maszynie IU-1000F drukowanie na podłożach takich jak akryl, PETG, płyta PCV, płyta piankowa, PC, drewno, tektura falista z polipropylenu, aluminiowa płyta kompozytowa, a nawet na metalu i szkle.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama