Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Targi coraz bliżej

Jubileuszowa edycja targów RemaDays Warsaw zakończyła się powodzeniem i już dawno ją podsumowaliśmy. Czas już jednak rozpocząć intensywne przygotowania do następnej edycji. Warszawska impreza wystawiennicza odbywać się będzie po raz szesnasty. Do Ptak Warsaw Expo organizatorzy zapraszają w dniach od 12 do 14 lutego 2020 roku. Każdego roku w Nadarzynie pojawia się coraz większa liczba zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Obecnie RemaDays Warsaw to piąta impreza wystawiennicza na świecie i druga w Europie. Według analiz przeprowadzonych na podstawie targowych ankiet aż siedemdziesiąt procent jej tegorocznych uczestników potwierdziło chęć przyjazdu do stolicy Polski w 2020 roku. Impreza zyskuje również coraz większą renomę poza granicami kraju. Można się spodziewać, że najnowsze osiągnięcia branży artykułów i usług reklamowych zaprezentuje co najmniej ośmiuset wystawców. Przyszłoroczne targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw stanowić będą spore wyzwanie dla organizatora. Rozpoczęły się prace związane ze wzrostem komfortu zarówno wystawców, jak i gości. W dwóch halach, w których odbywa się impreza wystawiennicza (E, F), poszerzone zostaną kolejne alejki. Na całym terenie nie zabraknie cieszących się dużym zainteresowaniem stref wypoczynku. Wzrost liczby uczestników sprawia, że powiększy się całkowita powierzchnia wystawiennicza. Na RemaDays Warsaw będzie można poznać najnowsze technologie produkcji związane z szeroko pojętą reklamą. Po raz drugi uczestnicy targów będą mieli wyjątkową okazję zapoznania się z ofertą producentów, importerów i dystrybutorów odzieży reklamowej, sportowej, medycznej czy ochronnej podczas pokazu Gifts&Textile Show.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama