Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Bohaterowie epidemii

Organizacje i firmy na całym świecie podkreślają udział opieki zdrowotnej w walce z koronawirusem, wyrażając swoją wdzięczność licznymi kampaniami. Do akcji włączyła się niedawno firma produktów kosmetycznych Dove, brytyjska edycja kobiecego czasopisma Grazia oraz francuska edycja magazynu Elle. Dove w swoim krótkim filmiku zatytułowanym Courage is beautiful pokazuje codzienne zmagania lekarzy, lekarek, oraz pielęgniarzy i pielęgniarek w tym niezwykle wymagającym czasie. Film jest serią zdjęć, na których pokazane są zmęczone twarze pracowników szpitali, pełne odcisków i zaczerwienień od noszonych przez długi czas masek ochronnych. Brytyjskie czasopismo Grazia postanowiło zrezygnować z celebrytów i gwiazd, by umieścić na okładkach najnowszego wydania swoich gazet bohaterki pierwszej linii frontu – brytyjskie lekarki i pielęgniarki. Natomiast redakcja francuskiej Elle, jako dowód wdzięczności wypuściła specjalną edycję czasopisma dedykowaną lekarzom i pielęgniarkom, w którym można znaleźć informacje o kulturze, pracy i szkole w czasach epidemii.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama