Bohaterowie epidemii

Organizacje i firmy na całym świecie podkreślają udział opieki zdrowotnej w walce z koronawirusem, wyrażając swoją wdzięczność licznymi kampaniami. Do akcji włączyła się niedawno firma produktów kosmetycznych Dove, brytyjska edycja kobiecego czasopisma Grazia oraz francuska edycja magazynu Elle. Dove w swoim krótkim filmiku zatytułowanym Courage is beautiful pokazuje codzienne zmagania lekarzy, lekarek, oraz pielęgniarzy i pielęgniarek w tym niezwykle wymagającym czasie. Film jest serią zdjęć, na których pokazane są zmęczone twarze pracowników szpitali, pełne odcisków i zaczerwienień od noszonych przez długi czas masek ochronnych. Brytyjskie czasopismo Grazia postanowiło zrezygnować z celebrytów i gwiazd, by umieścić na okładkach najnowszego wydania swoich gazet bohaterki pierwszej linii frontu – brytyjskie lekarki i pielęgniarki. Natomiast redakcja francuskiej Elle, jako dowód wdzięczności wypuściła specjalną edycję czasopisma dedykowaną lekarzom i pielęgniarkom, w którym można znaleźć informacje o kulturze, pracy i szkole w czasach epidemii.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal