Coca-Cola zawsze ekscytuje. Superbohaterowie Marvela

Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company wprowadzając limitowaną edycję produktów z wizerunkami postaci ze świata Marvela. Tym razem na puszkach kultowego napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka.

 

© Coca-Cola Poland Services

Na fanów limitowanej edycji opakowań napojów Coca-Coli czekają wyjątkowe atrakcje, takie jak podróż do świata rozszerzonej rzeczywistości (AR) oraz liczne nagrody między innymi takie jak Marvel Unique Fan Experience w Disneyland Paris czy Smartwatche Garmin, Po zeskanowaniu kodu QR umieszczonego na opakowaniach z wizerunkami superbohaterów odbiorcy zostaną przeniesieni do świata Marvela. Na terenie czterech polskich miast, Warszawy, Gdańska, Poznania i Łodzi, fani mogą spotkać swoich bohaterów na tajemniczych muralach. Dla tych, którzy zrobią sobie z nimi zdjęcie odpowiadające na zadanie konkursowe, przewidziane są w aplikacji Coca-Cola wyjątkowe nagrody. Przy realizacji kampanii marki współpracują między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty