Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

50 lat Coca-Coli w Polsce

© Michał Dziurkowski

Coca-Cola ruszyła z nową kampanią z okazji 50-lecia istnienia na polskim rynku. W ramach akcji promocyjnej firma stworzyła murale w Gdyni, Łodzi, Katowicach i Krakowie. Dwa najnowsze murale można także podziwiać przy ulicach Żelaznej i Zamoyskiego w Warszawie. Projekt muralu przy ulicy Żelaznej prezentuje ikoniczną, konturową butelkę i jest nawiązaniem do historii marki w naszym kraju. Grafika wskazuje na Browary Warszawskie, gdzie rozpoczęła się produkcja kultowego napoju. Kreacja przy ulicy Zamoyskiego utrzymana jest w nowoczesnym stylu i przedstawia parę konturowych butelek i hasło aktualnej platformy komunikacyjnej „Real Magic” („Magia chwil przeżytych razem”). Na muralu znajdziemy również logo Hug (przytulenie), inspirowane tym, jak znak towarowy Coca-Cola wygląda na butelkach i puszkach - graficzne zawinięcie logo sprawia wrażenie obejmowania, przytulenia. Murale po zmroku oświetla animowana iluminacja. Za realizację kampanii odpowiada Good Looking Studio.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama