Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Kinowa rewolucja

Cineplex Digital Media z siedzibą w Toronto zawarła umowę na zarządzanie siecią digital signage dla AMC Theatres, która jest największym operatorem kin na świecie. Cineplex będzie w ten sposób ulepszał sieci cyfrowe AMC w około 630 lokalizacjach w całych Stanach Zjednoczonych, w tym do oznakowania kasowego, tablic menu i innych oznakowań pomocniczych. W ramach partnerstwa CDM wdroży Flex Experience Platform. Ta zastrzeżona platforma zapewni AMC dostęp do zaawansowanych funkcji odtwarzania, a także maksymalną elastyczność i kontrolę. Do tej pory CDM uruchomił platformę FLEX Experience w kilkudziesięciu lokalizacjach AMC. AMC angażuje się w tworzenie wciągających, najlepszych w swojej klasie treści do wyświetlaczy cyfrowych, które skutecznie angażują, informują i bawią widzów. Niezależnie od tego, czy chodzi o filmy, formaty premium, czy ofertę przekąsek i napojów, celem jest zwiększenie doświadczenia i zadowolenia gości.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama