Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Kinowa rewolucja

Cineplex Digital Media z siedzibą w Toronto zawarła umowę na zarządzanie siecią digital signage dla AMC Theatres, która jest największym operatorem kin na świecie. Cineplex będzie w ten sposób ulepszał sieci cyfrowe AMC w około 630 lokalizacjach w całych Stanach Zjednoczonych, w tym do oznakowania kasowego, tablic menu i innych oznakowań pomocniczych. W ramach partnerstwa CDM wdroży Flex Experience Platform. Ta zastrzeżona platforma zapewni AMC dostęp do zaawansowanych funkcji odtwarzania, a także maksymalną elastyczność i kontrolę. Do tej pory CDM uruchomił platformę FLEX Experience w kilkudziesięciu lokalizacjach AMC. AMC angażuje się w tworzenie wciągających, najlepszych w swojej klasie treści do wyświetlaczy cyfrowych, które skutecznie angażują, informują i bawią widzów. Niezależnie od tego, czy chodzi o filmy, formaty premium, czy ofertę przekąsek i napojów, celem jest zwiększenie doświadczenia i zadowolenia gości.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama