Kinowa rewolucja

Cineplex Digital Media z siedzibą w Toronto zawarła umowę na zarządzanie siecią digital signage dla AMC Theatres, która jest największym operatorem kin na świecie. Cineplex będzie w ten sposób ulepszał sieci cyfrowe AMC w około 630 lokalizacjach w całych Stanach Zjednoczonych, w tym do oznakowania kasowego, tablic menu i innych oznakowań pomocniczych. W ramach partnerstwa CDM wdroży Flex Experience Platform. Ta zastrzeżona platforma zapewni AMC dostęp do zaawansowanych funkcji odtwarzania, a także maksymalną elastyczność i kontrolę. Do tej pory CDM uruchomił platformę FLEX Experience w kilkudziesięciu lokalizacjach AMC. AMC angażuje się w tworzenie wciągających, najlepszych w swojej klasie treści do wyświetlaczy cyfrowych, które skutecznie angażują, informują i bawią widzów. Niezależnie od tego, czy chodzi o filmy, formaty premium, czy ofertę przekąsek i napojów, celem jest zwiększenie doświadczenia i zadowolenia gości.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal