Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kaufland z digital signage

 

W 40 supermarketach sieci Kaufland zainstalowano wyświetlacze digital signage. Realizacja tego projektu mającego na celu wykorzystanie różnorodnych narzędzi komunikacji z klientami, rozpoczęła się ponad rok temu. W tej chwili ekrany są już dostępne w sklepach w Wrocławiu, Krakowie, Lublinie czy też w Piasecznie pod Warszawą. Nowoczesne ekrany stanowią uzupełnienie wykorzystywanych do tej pory nośników, jak plakaty czy radiowęzeł. Ekrany umożliwiają przede wszystkim spersonalizowanie reklamy i informacji oraz dopasowanie ich do potrzeb sieci, danego regionu, czy nawet pojedynczego marketu. Nowe ekrany dają szansę na skuteczniejsze dopasowanie reklamy i przekazywanych treści do klientów.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama