Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Siła dla kobiet. Światowa premiera nowego logotypu Glamour

Opis osoby

Marka Glamour ogłosiła zmianę logotypu na wszystkich rynkach, na których występują jej magazyny i serwisy. Zmiana logotypu to również nowe otwarcie i wyznaczenie kierunku, w którym będzie zmierzał brand w najbliższych latach.

 

Hasłem przewodnim zmiany jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”). „Nowy logotyp Glamour odzwierciedla nasz nowy globalny kierunek – jako silnej marki wzmacniającej pozycję kobiet. Chcieliśmy czegoś, co wygląda ponadczasowo, pięknie działa na platformach cyfrowych i ma klasyczną estetykę, która jednocześnie zwraca się ku przyszłości” skomentowała zmiany Deborah Joseph, European Editorial Director. Magazyn na przestrzeni lat zmieniał się wraz ze swoją czytelniczką. W 2023 roku Glamour jest innowacyjny, odważny i uważny na potrzeby czytelniczek i użytkowniczek, odzwierciedla ich wartości takie jak otwartość, inkluzywność, wrażliwość społeczną, ale też znajomość najnowszych trendów i potrzeb pokolenia Z. „Nowe wspólne logo dla wszystkich 11 edycji Glamour na świecie to podkreślenie międzynarodowości marki Glamour, a także jej wspólnych wartości: wspierania kobiet w ich marzeniach i dążeniach. Gdziekolwiek na świecie – tym realnym i wirtualnym - zobaczycie logo Glamour, będziecie mieć pewność, że trafiliście na jakościowe, dziewczyńskie treści” mówi Katarzyna Dąbrowska, redaktorka naczelna polskiego wydania.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama