Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

IKEA na Halloween. Październikowe zabawy

© Tabasco

osoby

Z okazji październikowego święta Halloween w wybranych krajach IKEA przygotowała tematyczne kampanie reklamowe. Temat, charakterystycznie dla szwedzkiej marki, został potraktowany z przymrużeniem oka.

 

W Bułgarii w październiku na reklamach IKEA pojawiło się krzesło przebrane za szafę, czyli nic innego jak stos ubrań piętrzący się na drewnianym siedzisku. Trochę przewrotności, humoru i dystansu do codzienności stworzyła na potrzeby kampanii agencja The Smarts. Nie inaczej wyglądała estońska reklama marki. W tym przypadku halloweenowym produktem stała się torba podróżna Världens, która została wyposażona w podświetlone na pomarańczowo oczy i buzię tak aby przypominać będące symbolem Halloween dyniowe potwory. Kampania zatytułowana „Take Scare!” zostało stworzona przez agencję reklamową Tabasco.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama