IKEA na Halloween. Październikowe zabawy

© Tabasco

osoby

Z okazji październikowego święta Halloween w wybranych krajach IKEA przygotowała tematyczne kampanie reklamowe. Temat, charakterystycznie dla szwedzkiej marki, został potraktowany z przymrużeniem oka.

 

W Bułgarii w październiku na reklamach IKEA pojawiło się krzesło przebrane za szafę, czyli nic innego jak stos ubrań piętrzący się na drewnianym siedzisku. Trochę przewrotności, humoru i dystansu do codzienności stworzyła na potrzeby kampanii agencja The Smarts. Nie inaczej wyglądała estońska reklama marki. W tym przypadku halloweenowym produktem stała się torba podróżna Världens, która została wyposażona w podświetlone na pomarańczowo oczy i buzię tak aby przypominać będące symbolem Halloween dyniowe potwory. Kampania zatytułowana „Take Scare!” zostało stworzona przez agencję reklamową Tabasco.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama