Kampania na ekranach Clear Channel. Potencjał Programmatic DOOH

© Clear Channel

W czerwcu na ekranach Digital Out Of Home należących do Clear Channel Poland pojawiła się kampania IPG Mediabrands realizowana w modelu Programmatic Guaranteed. Realizacja kampanii tego typu na nośnikach reklamy zewnętrznej to rozwiązanie, które optymalizuje potencjał medium, zwiększając precyzję targetowania, elastyczność planowania, możliwość personalizacji reklam, automatyzację procesu zakupu i modyfikacji kampanii w czasie rzeczywistym. 

 

Zakup reklamy DOOH w modelu Programmatic oznacza możliwość personalizacji i targetowania reklam na podstawie różnorodnych kryteriów, takich jak lokalizacja, demografia, zachowania użytkowników czy kontekst otoczenia. Dzięki analizie danych i automatycznemu dostosowywaniu reklam na podstawie wyników, reklamodawcy mogą szybko reagować na zmieniające się trendy i potrzeby odbiorców. To pozwala na lepsze wykorzystanie budżetu reklamowego i maksymalizację efektywności kampanii. Ponadto Programmatic daje reklamodawcom elastyczność w zarządzaniu kampaniami. Mogą oni kontrolować harmonogram emisji reklam, zmieniać przekazy w czasie rzeczywistym oraz monitorować wyniki na bieżąco, co pozwala na szybkie dostosowanie strategii reklamowej. Platforma Clear Channel LaunchPAD rozwijana jest na wszystkich europejskich rynkach. LaunchPAD umożliwia dostęp do europejskiej bazy nośników, grup odbiorców, planowania i danych branżowych należących do firmy Clear Channel Europe i jej partnerskich platform. Rozwiązanie korzysta z danych planowania i analiz w czasie rzeczywistym także tych grup odbiorców, pochodzących platformy Clear Channel Radar. Clear Channel Radar to autorska platforma korzystająca z danych z urządzeń mobilnych, opartych na rzeczywistych zachowaniach konsumentów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama