Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kampania na ekranach Clear Channel. Potencjał Programmatic DOOH

© Clear Channel

W czerwcu na ekranach Digital Out Of Home należących do Clear Channel Poland pojawiła się kampania IPG Mediabrands realizowana w modelu Programmatic Guaranteed. Realizacja kampanii tego typu na nośnikach reklamy zewnętrznej to rozwiązanie, które optymalizuje potencjał medium, zwiększając precyzję targetowania, elastyczność planowania, możliwość personalizacji reklam, automatyzację procesu zakupu i modyfikacji kampanii w czasie rzeczywistym. 

 

Zakup reklamy DOOH w modelu Programmatic oznacza możliwość personalizacji i targetowania reklam na podstawie różnorodnych kryteriów, takich jak lokalizacja, demografia, zachowania użytkowników czy kontekst otoczenia. Dzięki analizie danych i automatycznemu dostosowywaniu reklam na podstawie wyników, reklamodawcy mogą szybko reagować na zmieniające się trendy i potrzeby odbiorców. To pozwala na lepsze wykorzystanie budżetu reklamowego i maksymalizację efektywności kampanii. Ponadto Programmatic daje reklamodawcom elastyczność w zarządzaniu kampaniami. Mogą oni kontrolować harmonogram emisji reklam, zmieniać przekazy w czasie rzeczywistym oraz monitorować wyniki na bieżąco, co pozwala na szybkie dostosowanie strategii reklamowej. Platforma Clear Channel LaunchPAD rozwijana jest na wszystkich europejskich rynkach. LaunchPAD umożliwia dostęp do europejskiej bazy nośników, grup odbiorców, planowania i danych branżowych należących do firmy Clear Channel Europe i jej partnerskich platform. Rozwiązanie korzysta z danych planowania i analiz w czasie rzeczywistym także tych grup odbiorców, pochodzących platformy Clear Channel Radar. Clear Channel Radar to autorska platforma korzystająca z danych z urządzeń mobilnych, opartych na rzeczywistych zachowaniach konsumentów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama