Kampania Virgin Mobile. „Tak proste, że weź!”

© Virgin Mobile

Marka Virgin Mobile promuje się nowym hasłem – „Tak proste, że weź!”. Jednym z elementów kampanii promocyjnej była akcja stacjonarna w warszawskiej Galerii Młociny.
W ramach akcji ustawiono stanowisko Virgin Mobile oraz instalację złożoną ze starterów układających się w nowe hasło promocyjne. Podczas akcji zainteresowani mieli okazję, żeby porozmawiać z przedstawicielami firmy, przetestować aktualne promocje firmy, a także wziąć kartę SIM wraz z innymi gadżetami. Kampania ma na celu podkreślenie zalet marki Virgin Mobile, mianowicie prostych i czytelnych ofert oraz transparentności w informowaniu klientów o wszystkich opłatach i warunkach jeszcze przed zakupem oferty.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama