David Beckham dla Ninja. Święta z przymrużeniem oka

© Nin

Piłkarz David Beckham został ambasadorem marki urządzeń kuchennych Ninja. W najnowszej globalnej kampanii w humorystyczny sposób pokazuje, jak urządzenia Ninja mogą ułatwić życie w okresie świątecznym. Wszystko zaczyna się w momencie kiedy były piłkarz wraca do domu ze bożonarodzeniowym drzewkiem. Wtedy uświada sobie ile jeszcze pracy zostało mu do wykonania. Kolejne odsłony kampanii pokazują jak poszczególne sprzęty domowe marki Ninja mogą uprościć przedświąteczne prace. Kampania jest realizowana na całym świecie, a jej premiera odbyła się 1 listopada w USA. W listopadzie spoty telewizyjne są emitowane również w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, krajach nordyckich, na Bliskim Wschodzie i w krajach Beneluksu. Pojawią się także na nośnikach zewnętrznych, w tym na billboardach na Times Square w Nowym Jorku, w centrum Los Angeles i Miami oraz na Piccadilly Lights w Londynie, a także w mediach społecznościowych i innych kanałach cyfrowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty