Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Mural źródłem inspiracji

 

Społeczeństwo coraz bardziej ceni sobie sztukę i niestandardowe reklamy, dlatego też murale przeżywają swój rozkwit. Coraz częściej pojawiają się w różnorodnych miastach Polski, zarówno tych małych, jak i większych. W Warszawie przy ul. Chmielnej i Jaworzyńskiej można zobaczyć dwa nowe murale. Promują one nowy model butów o nazwie  Ozweego marki Adidas. Malowanie jednego z nich stało się okazją do stworzenia wyjątkowej animacji. Od dawna wiadomo, że murale są atrakcją nie tylko w miejscu powstania – wykorzystuje się je w mediach cyfrowych i społecznościowych. Zazwyczaj w social mediach pojawiają się różnorodne fotografie muralu. Adidas postawił jednak na stworzenie dodatkowej animacji w trakcie malowania. Nie jest to zwykły film pokazujący pracę artystów, ale specjalna kreacja przeznaczona do prezentacji w kanałach cyfrowych marki. Poszczególne klatki, które tworzą animowany mural, uzyskuje się przez przemalowywanie fragmentów malowidła – lub całego dzieła. W efekcie powstał bardzo ciekawy obrazek gif, który zdaje się pokazywać wybuch pod butem. W sierpniu tego roku Adidas wprowadził do swojej oferty buty do biegania Ozweego, wzorowane na modelu popularnym w latach dziewięćdziesiątych. Firma nawiązuje w ten sposób do nostalgii za minioną epoką, która cechuje obecnych trzydziestolatków. Oprócz samej reklamy marka stworzyła animację, która podkreśla wyjątkowość premiery tego modelu obuwia. Za mural odpowiada Good Looking Studio.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama