Print in Motion

© Fespa

Fespa rozpoczęła kampanię promocyjną Global Print Expo 2022 i European Sign Expo 2022, które odbędą się w tym roku w Berlinie. Hasło przewodnie kampaniiExperience Print in Motionma za zadanie podkreślić, że pomimo wyzwań ostatnich dwóch lat, branża druku wciąż się rozwija, tak jak towarzyszące jej technologie. „Fespa Global Print Expo 2022 nada branży nowy impet, wspierając jej przedstawicieli w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych i rozwijaniu biznesu w kluczowym momencie ożywienia gospodarczego” - powiedział Michael Ryan, dyrektor targów Fespa Global Print Expo. „Prawdziwą wartością wydarzenia Fespa dla wystawców i odwiedzających jest wyjątkowe doświadczenie: możliwość zobaczenia z bliska technologii i materiałów eksploatacyjnych, nawiązanie kontaktów, tworzenie więzi z podobnie myślącymi ludźmi biznesu, inspiracja i odkrywanie najnowszych technologii i materiałów eksploatacyjnych” - dodaje. Tegoroczne targi odbędą się w dniach od 31 maja do 3 czerwca 2022 roku w Messe Berlin. Zajmując osiem hal, wydarzenie będzie stanowić platformę dla innowacji technologicznych dla wielkoformatowego druku cyfrowego, sitodruku i druku na tekstyliach. Do tej pory udział w targach zapowiedziało ponad 250 wystawców, w tym Brother, Canon, Durst, Fujifilm, HP, Kornit, Mimaki i M&R.  kolei na European Sign Expo zaprezentowane zostaną technologie i materiały z zakresu liternictwa, oznakowania, grawerowania oraz rozwiązania LED. Strona internetowa wydarzenia jest już dostępna pod adresem: www.fespaglobalprintexpo.com. Znajdują się na niej najnowsze informacje o wydarzeniu, aktualna lista wystawców, interaktywny plan targów oraz niezbędne informacje dla zwiedzających. Rejestracja zwiedzających zostanie otwarta 1 marca 2022 roku. Już teraz można zgłaszać zainteresowanie wydarzeniem za pośrednictwem strony internetowej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal