Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Print in Motion

© Fespa

Fespa rozpoczęła kampanię promocyjną Global Print Expo 2022 i European Sign Expo 2022, które odbędą się w tym roku w Berlinie. Hasło przewodnie kampaniiExperience Print in Motionma za zadanie podkreślić, że pomimo wyzwań ostatnich dwóch lat, branża druku wciąż się rozwija, tak jak towarzyszące jej technologie. „Fespa Global Print Expo 2022 nada branży nowy impet, wspierając jej przedstawicieli w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych i rozwijaniu biznesu w kluczowym momencie ożywienia gospodarczego” - powiedział Michael Ryan, dyrektor targów Fespa Global Print Expo. „Prawdziwą wartością wydarzenia Fespa dla wystawców i odwiedzających jest wyjątkowe doświadczenie: możliwość zobaczenia z bliska technologii i materiałów eksploatacyjnych, nawiązanie kontaktów, tworzenie więzi z podobnie myślącymi ludźmi biznesu, inspiracja i odkrywanie najnowszych technologii i materiałów eksploatacyjnych” - dodaje. Tegoroczne targi odbędą się w dniach od 31 maja do 3 czerwca 2022 roku w Messe Berlin. Zajmując osiem hal, wydarzenie będzie stanowić platformę dla innowacji technologicznych dla wielkoformatowego druku cyfrowego, sitodruku i druku na tekstyliach. Do tej pory udział w targach zapowiedziało ponad 250 wystawców, w tym Brother, Canon, Durst, Fujifilm, HP, Kornit, Mimaki i M&R.  kolei na European Sign Expo zaprezentowane zostaną technologie i materiały z zakresu liternictwa, oznakowania, grawerowania oraz rozwiązania LED. Strona internetowa wydarzenia jest już dostępna pod adresem: www.fespaglobalprintexpo.com. Znajdują się na niej najnowsze informacje o wydarzeniu, aktualna lista wystawców, interaktywny plan targów oraz niezbędne informacje dla zwiedzających. Rejestracja zwiedzających zostanie otwarta 1 marca 2022 roku. Już teraz można zgłaszać zainteresowanie wydarzeniem za pośrednictwem strony internetowej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama