Projekt IAB Europe i IAB. Standaryzacja reklam w sklepach

IAB Europe i IAB opublikowały po raz pierwszy projekt Definicji Branżowych i Standardów Pomiarowych dla Reklamy In-Store w Retail Media. Do 1 listopada trwają otwarte konsultacje publiczne dotyczące dokumentu.

 

© Photogenica

Standardy zostały opracowane w celu uwzględnienia szybko rozwijających się możliwości w zakresie integracji mediów detalicznych w sklepach (cyfrowych) i oferują ujednolicone definicje, standardy pomiaru i wytyczne dotyczące formatów reklamowych i stref sklepowych. Mają one na celu uwolnienie potencjału tego rozwijającego się kanału i pomoc w przechwyceniu budżetów tradycyjnie przydzielanych telewizji linearnej i OOH. Krajobraz cyfrowych mediów detalicznych w sklepach stale się rozwija, standardy te stanowią kluczowy krok w kierunku inwestycji technologicznych i standaryzacji niezbędnej do dalszego wdrażania i wielokanałowej integracji mediów detalicznych. Przygotowany projekt jest wynikiem wspólnej inicjatywy IAB Europe i IAB, która opiera się na wytycznych IAB/MRC dotyczących pomiaru mediów detalicznych oraz standardach pomiaru mediów detalicznych IAB Europe opublikowanych przez IAB w styczniu 2024 r. i przez IAB Europe w kwietniu 2024 r. Standardy obejmują szereg istotnych obszarów takich jak definicje, formaty, strefy sklepowe i pomiar.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama