Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Światło po ciemności

Włoska edycja modowego magazynu Vogue przedstawiła swoją kwietniową okładkę, którą pierwszy raz w historii tworzy całkowicie pusta, biała strona. Jest to odpowiedź Vogue Italia na panującą w tej chwili epidemię koronawirusa, który doprowadził do śmierci kilkanaście tysięcy ludzi na całym świecie, a szczególnie we Włoszech. Pomimo wcześniej przygotowanej okładki, pełnej kolorowych ujęć, redaktor naczelny Emanuele Farneti postanowił dokonać zmian i dopasować ją do obecnie panującej sytuacji. Umieszczenie na okładce radosnych zdjęć, podczas gdy na świecie umierają ludzie, a lekarze i pielęgniarki ryzykują własne życie dla ratowania innych, byłoby dla magazynu nie na miejscu i nie godziło się z działaniami czasopisma, który nie jest obojętny na aktualnie panujące ogólnoświatowe problemy. Na oficjalnym instagramowym profilu magazynu wyjaśniony został zamysł tej koncepcji. Według Emanuela Farneti biały kolor nie jest oznaką rezygnacji, a nowego początku, odrodzenia, jest oznaką nowej strony tytułowej, która czeka na zapisanie nowej historii i światła, które przyjdzie po ciemności.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama