#PoPierwszeJestemSportowcem

© Warexpo

Na sieci nośników DOOH Warexpo w centrum Warszawy, przy okazji trwania trwania Igrzysk Paraolimpijskich, pojawiła się kampania społeczna #PoPierwszeJestemSportowcem Fundacji Kulawa Warszawa. Celem projektu jest pokazanie, że sportowcem może być zarówno osoba z niepełnosprawnością, jak i bez niepełnosprawności. W czasie trwania kampanii przybliżane są różne dyscypliny sportowe uprawiane przez osoby z niepełnosprawnościami poprzez organizację pokazów w centrum Warszawy i okolicach, takie jak rugby na wózkach, koszykówka na wózkach, szermierka na wózkach, blind tennis, amp futbol oraz taniec na wózkach. Kampania potrwa do 16 września.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama