Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Przemiany ,,Przed i po"

 

Udowodniono, że regularna aktywność fizyczna poprawia zdrowie i samopoczucie osoby ćwiczącej. Jednak obsesja społeczeństwa na punkcie idealnego ciała szkodzi zdrowiu psychicznemu. ASICS postanowiło rzucić światło na to, dlaczego najważniejsza przemiana do rozważenia nie jest fizyczna. 80 procent ankietowanych w badaniu ASICS jest zdemotywowanych obrazami zmian fizycznych osób w wyniku regularnych ćwiczeń, a prawie połowa czuje się niepewnie w swoim ciele po obejrzeniu zdjęć ,,przed i po’’. Nowe badania przeprowadzone przez ASICS ujawniają szkodliwy wpływ zdjęć z przemiany fizycznej w celach estetycznych na zdrowie psychiczne. Badania zostały wykorzystane jako część nowej kampanii ASICS, rozpoczynającej się w Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego, która ma na celu zakwestionowanie skupienia społeczeństwa na ćwiczeniach dla estetycznych zmian ciała. Seria zdjęć zrobionych przez fotografa Sophie Harris-Taylor pokazuje każdą gwiazdę przed i po 15 minutach i 9 sekundach ćwiczeń, czyli po czasie, który jak udowodniono podnosi nasz ogólny stan psychiczny. Angażując się w tę sprawę, ASICS EMEA nie będzie zamieszczać na swoich kanałach zdjęć ze zmian fizycznych w wyniku regularnych ćwiczeń, które skupiają się tylko na aspekcie estetycznym przemian osób ćwiczących.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama