Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

23. konkurs Galerii Plakatu AMS. „Najważniejszy projekt to TY”

© AMSosoby

Tegoroczna edycja konkursu Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Najważniejszy projekt to TY” zachęca uczestników do spojrzenia w głąb siebie i reflekcji nad swoim JA. Zaprojektowany plakat ma pokazywać, że życie będzie bogatsze i pełniejsze jeśli rozpocznie się od rozwijania samego siebie.

Według raportu „Otwartość Polaków”, który został przeprowadzony przez Neurohm Polska/Porta KMI Poland w 2017 roku, niemal 90% Polaków uważa, że nie warto poświęcać czasu samemu sobie. Ważniejszy jest czas poświecony rodzinie, pracy i innym aktywnościom społecznym. Dlatego też celem tegorocznej edycji konkursu Galerii Plakatu AMS jest zwrócenie uwagi na dbałość o siebie, swój rozwój i samopoczucie. O tematyce 23. edycji konkursu tak mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektorka Marketingu AMS: "Czy warto poświęcać czas samemu sobie? Jest przecież tyle ważniejszych spraw: rodzina, praca, aktywność społeczna. Takie właśnie pytanie stawiamy tym razem przed uczestnikami naszego konkursu. Kiedy nie mamy pełnej kontroli nad sytuacją zewnętrzną, skupmy się na swoich potrzebach, pomóżmy sobie. Żeby dawać, musimy mieć z czego czerpać. W nowej edycji Galerii Plakatu AMS czekamy na projekty, które w twórczy sposób zmierzą się z tymi kwestiami."  9-osobowe jury konkursu dokona wyboru laureatów, którzy zostaną ogłoszeni 9 grudnia 2022, a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w kolejnym roku.
Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 27 listopada 2022.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama