Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Pochód mistrzów

Data publikacji: Kwiecień 2013

Mistrzowie Polski w Aplikacjach Samochodowych, to elitarna grupa firm, która w poprzednich edycjach Car Wrap Polish Championship zdobyła laur zwycięzcy i pierwsze miejsce. Poniżej prezentujemy rozmowę ze zwycięzcami drugiej edycji Mistrzostw – firmą Artgraf. Czwarta edycja imprezy odbędzie się już 21-23 maja podczas targów Euro-Reklama w Poznaniu.

 

VISUAL COMMUNICATION: Państwa team wygrał drugą edycję Polish Car Wrap Championship. Czy tytuł Mistrza Polski w aplikacjach samochodowych przełożył się na Państwa działalność komercyjną?

 

Kazimierz Sowiński, Artgraf: Na pewno tak. Braliśmy też udział w pierwszej edycji, gdzie zdobyliśmy tytuł Lidera Zadań Specjalnych Avery Dennison i to już był krok w dobrym kierunku. Wygrywając drugą edycję konkursu ugruntowaliśmy nasza pozycję, a tytuł Mistrza Polski w Aplikacjach Samochodowych pozwolił nam dalej rozwijać się w obranym wcześniej kierunku, przekładając zdobyty tytuł na konkretne zlecenia.

 

VC: Czy Państwa klienci zauważyli i docenili Państwa osiągnięcia oraz zdobycie tytułu? Czy pierwsze miejsce pomogło firmie?

 

KS: Właśnie, dobre pytanie. Tak, oczywiście nasi klienci zauważyli i docenili to wyróżnienie.

 

VC: Co Państwu szczególnie utkwiło w pamięci z drugiej edycji Mistrzostw Polski?

 

KS: To, co nam utkwiło w pamięci, to miła atmosfera, dobra organizacja, fajni ludzie, świetne zawody i, można powiedzieć, pewnego rodzaju przygoda.

 

VC: Jak zmienił się rynek aplikacji od tamtego czasu? Jakie najważniejsze zmiany na nim zaszły?

 

KS: Rynek aplikacji jest rynkiem wciąż dynamicznie rozwijającym się, więc warto było wziąć udział w konkursie i przystąpić do rywalizacji w konkursie Car Wrap Polish  Championship. Zachodzące zmiany na rynku w branży reklamowej pozwalają wysunąć jeden wniosek – klient przede wszystkim chce otrzymać profesjonalną usługę w dziedzinie aplikacji samochodowych.

 

VC: Jakie znaczące realizacje wykonali Państwo od tamtego czasu?

 

KS: Poprzez konsekwentnej realizacji celów firmy oraz zdobytemu tytułowi wykonaliśmy wiele zleceń dla liczących się na polskim rynku firm z różnych branż, które potrzebowały reklamy wizualnej w formie aplikacji na samochodach firmowych, naczepach, tramwajach itp.

 

VC: Jak Państwo w chwili obecnej oceniają sytuację w branży? Czy trudne warunki ekonomiczne odbiły się na ilości zamówień?

 

KS: Sytuacja w branży reklamowej nie jest łatwa, trzeba dosłownie walczyć o każdego klienta i każde zlecenie i oczywiście każde zlecenie musi być wykonane terminowo i jakościowo. Jednak cały czas się rozwijamy i nie odbija się to na mniejszej ilości zamówień, a wręcz odwrotnie.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama