Pochód mistrzów

Data publikacji: Kwiecień 2013

Mistrzowie Polski w Aplikacjach Samochodowych, to elitarna grupa firm, która w poprzednich edycjach Car Wrap Polish Championship zdobyła laur zwycięzcy i pierwsze miejsce. Poniżej prezentujemy rozmowę ze zwycięzcami drugiej edycji Mistrzostw – firmą Artgraf. Czwarta edycja imprezy odbędzie się już 21-23 maja podczas targów Euro-Reklama w Poznaniu.

 

VISUAL COMMUNICATION: Państwa team wygrał drugą edycję Polish Car Wrap Championship. Czy tytuł Mistrza Polski w aplikacjach samochodowych przełożył się na Państwa działalność komercyjną?

 

Kazimierz Sowiński, Artgraf: Na pewno tak. Braliśmy też udział w pierwszej edycji, gdzie zdobyliśmy tytuł Lidera Zadań Specjalnych Avery Dennison i to już był krok w dobrym kierunku. Wygrywając drugą edycję konkursu ugruntowaliśmy nasza pozycję, a tytuł Mistrza Polski w Aplikacjach Samochodowych pozwolił nam dalej rozwijać się w obranym wcześniej kierunku, przekładając zdobyty tytuł na konkretne zlecenia.

 

VC: Czy Państwa klienci zauważyli i docenili Państwa osiągnięcia oraz zdobycie tytułu? Czy pierwsze miejsce pomogło firmie?

 

KS: Właśnie, dobre pytanie. Tak, oczywiście nasi klienci zauważyli i docenili to wyróżnienie.

 

VC: Co Państwu szczególnie utkwiło w pamięci z drugiej edycji Mistrzostw Polski?

 

KS: To, co nam utkwiło w pamięci, to miła atmosfera, dobra organizacja, fajni ludzie, świetne zawody i, można powiedzieć, pewnego rodzaju przygoda.

 

VC: Jak zmienił się rynek aplikacji od tamtego czasu? Jakie najważniejsze zmiany na nim zaszły?

 

KS: Rynek aplikacji jest rynkiem wciąż dynamicznie rozwijającym się, więc warto było wziąć udział w konkursie i przystąpić do rywalizacji w konkursie Car Wrap Polish  Championship. Zachodzące zmiany na rynku w branży reklamowej pozwalają wysunąć jeden wniosek – klient przede wszystkim chce otrzymać profesjonalną usługę w dziedzinie aplikacji samochodowych.

 

VC: Jakie znaczące realizacje wykonali Państwo od tamtego czasu?

 

KS: Poprzez konsekwentnej realizacji celów firmy oraz zdobytemu tytułowi wykonaliśmy wiele zleceń dla liczących się na polskim rynku firm z różnych branż, które potrzebowały reklamy wizualnej w formie aplikacji na samochodach firmowych, naczepach, tramwajach itp.

 

VC: Jak Państwo w chwili obecnej oceniają sytuację w branży? Czy trudne warunki ekonomiczne odbiły się na ilości zamówień?

 

KS: Sytuacja w branży reklamowej nie jest łatwa, trzeba dosłownie walczyć o każdego klienta i każde zlecenie i oczywiście każde zlecenie musi być wykonane terminowo i jakościowo. Jednak cały czas się rozwijamy i nie odbija się to na mniejszej ilości zamówień, a wręcz odwrotnie.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal