Tradycja wciąż żywa. Konkurs na plakat LOTu

Ogłoszeni zostali zwycięzcy konkursu na plakat Polskich Linii Lotniczych LOT. Po raz kolejny stworzenie plakatu promującego polskiego przewoźnika zostało oddane w ręce polskich grafików, którzy swoim nietuzinkowym podejściem, kreatywnością i kunsztem zachwycili jurorów.

 

© Polskie Linie Lotnicze LOT

Zadaniem konkursowym było wykonanie plakatu podkreślającego jeden z atrybutów marki LOT: komfort, jakość obsługi, gościnność, rozwój, profesjonalizm czy bezpieczeństwo. Do konkursu zgłoszonych zostało 827 prac. Ich różnorodność zachwyciła jurorów i potwierdziła, że 95-letnia tradycja tworzenia plakatów LOTu jest wciąż żywa i niezwykle silna. Autorzy najlepszych plakatów przedstawili Polskie Linie Lotnicze LOT jako wyjątkowego towarzysza podróży, a samą podróż, jako niepowtarzalne doświadczenie, które pasażerowie chcą współdzielić z najbliższymi.

Partnerem Konkursu na plakat dla PLL LOT jest Muzeum Plakatu w Wilanowie, Oddział Muzeum Narodowego w Warszawie. Nagrodzone prace zostaną włączone do kolekcji Muzeum Plakatu w Wilanowie oraz zaprezentowane w aktywności komunikacyjnej Polskich Linii Lotniczych LOT.
 

Wyjątkowi zwycięzcy

Kapituła konkursu za najlepiej wpisujący się w założenia koncepcyjne uznała projekt Pawła Mildnera. Jury doceniło zabawną kompozycję pokazującą wyjątkowość doświadczenia podróży LOT-em oraz humor, oryginalne detale i odwagę w interpretacji zadanego tematu. Drugie miejsce zdobył Arkadiusz Docza za minimalistyczną kompozycję budującą pozytywne skojarzenia z podróżą samolotem oraz czystość i klarowność skupiające uwagę na obrazie i haśle. Trzecie miejsce przyznano Alicji Jasinie za otwarcie różnych dróg do interpretacji i budowania subiektywnej opowieści związanej z podróżą samolotem, symboliczną formę i zestawienie kolorów zapraszające do wspólnego doświadczenia niezapomnianych chwil w samolotach LOT-u. Laureaci otrzymają nagrody pieniężne oraz vouchery na zakup biletów lotniczych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal