Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Cyfrowe Walentynki

© AMS

Od 8 lutego na specjalnym landing page’u akcji „Teraz miłość ma znaczenie” zakochani mogą zgłaszać wyznania miłosne, które od 12 lutego będą pojawiać się na nośnikach Digital Cityscreen firmy AMS. Dzięki walentynkowej kampanii T-Mobile każdy może w czasie rzeczywistym opublikować swoje wyznanie miłosne na nośnikach w czterech miastach Polski: Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu. Po wyznaczonym terminie publikacja życzeń na nośnikach OOH zajmie mniej niż 5 minut od ich stworzenia. Życzenia będzie można wybrać z gotowych szablonów, a ich personalizacja polega na dopisaniu imion zakochanych. Za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie kreacji odpowiedzialna jest agencja VMLY&R. Akcja potrwa od 8 do 14 lutego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama