Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Golden Pixel Award 2019

Lokomotywy i stare pojazdy stanowiły inspirujące tło dla wręczenia nagród Golden Pixel w ramach 19 już edycji konkursu. Goście przybyli do Muzeum Techniki, by obejrzeć najlepsze drukowane projekty powstałe przez ostatni rok. Nagroda Golden Pixel powstała, aby pokazać możliwości i wartość druku. Austriacka branża poligraficzna po raz kolejny pokazała, co potrafi, a scena Golden Pixel Award była doskonałym do tego miejscem. Spośród wszystkich laureatów kategorii wybrano głównego zwycięzcę. Golden Pixel Trophy, które corocznie przekazywane jest niczym znicz olimpijski nowemu zwycięzcy, w tym roku trafiło do projektu Römerquelle Recycling Hero, przesłanego przez firmę reklamową Gewista we współpracy z Römerquelle Trading, agencją Mediacom i producentem Plakativ Werbetechnik. Jury, uzasadniając swoją decyzję, powiedziało, że projekt ten naprawdę przyciąga wzrok, poprzez swój zabawny charakter i angażowanie konsumentów w recykling. Nagroda Golden Pixel nie mogłaby zostać przyznana bez wsparcia wielu firm.

 

Zwycięzca Golden Pixel Trophy oraz Kategorii Plakat & Komunikacja wizualna

Römerquelle Recycling-Held

Zgłaszający: Gewista Werbegesellschaft

Użytkownik: Römerquelle Trading

Projektant: Mediacom

Producent: Plakativ Werbetechnik

plakat-roemerquelle-01-1

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama