Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Czy się spełni cud?

© Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce uruchomiło niestandardową kampanię interaktywną w Warszawie. Na podwójnym ekranie reklamowym LED na dachu Hotelu Marriott wyświetlona została kreacja świąteczna z kodem QR. Ekrany umożliwiły przechodniom szybkie przekazanie darowizny, a po udanej wpłacie, natychmiast pojawiały się podziękowania w czasie rzeczywistym. Akcja była częścią ogólnopolskiej kampanii świątecznej pod hasłem: „Czy się spełni cud?”. Celem kampanii było zwrócenie uwagi na trudną sytuację systemu pieczy zastępczej w Polsce. Dodatkowo akcja wspierana była kampanią prowadzoną na ponad 20 tys. ekranów Digital OOH firmy Screen Network. Ekrany biorące udział w kampanii zlokalizowane były w centrach miast, przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach, a także w centrach handlowych. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiadała agencja VMLY&R Poland, a za produkcję Papaya Films. „W ramach akcji specjalnej nie tylko zwróciliśmy uwagę przechodniów na istotny problem, ale także stworzyliśmy możliwość osobistego zaangażowania się w akcję. Wykorzystaliśmy interaktywne możliwości Digital Out of Home - po zeskanowaniu kodu QR i dokonaniu wpłaty, darczyńcy od razu otrzymywali podziękowania za udzieloną pomoc. Ekrany wystąpiły w roli pośredników, ambasadorów dzieci, które otrzymały wsparcie i nie mogą podziękować osobiście” - dodaje mówi Damian Rezner, dyrektor operacyjny, członek zarządu Screen Network. W ramach akcji uruchomiona została również specjalna strona dziecisos.org, na której można przekazać świąteczną darowiznę dla opuszczonych i osieroconych dzieci.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama