Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Czy się spełni cud?

© Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce uruchomiło niestandardową kampanię interaktywną w Warszawie. Na podwójnym ekranie reklamowym LED na dachu Hotelu Marriott wyświetlona została kreacja świąteczna z kodem QR. Ekrany umożliwiły przechodniom szybkie przekazanie darowizny, a po udanej wpłacie, natychmiast pojawiały się podziękowania w czasie rzeczywistym. Akcja była częścią ogólnopolskiej kampanii świątecznej pod hasłem: „Czy się spełni cud?”. Celem kampanii było zwrócenie uwagi na trudną sytuację systemu pieczy zastępczej w Polsce. Dodatkowo akcja wspierana była kampanią prowadzoną na ponad 20 tys. ekranów Digital OOH firmy Screen Network. Ekrany biorące udział w kampanii zlokalizowane były w centrach miast, przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach, a także w centrach handlowych. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiadała agencja VMLY&R Poland, a za produkcję Papaya Films. „W ramach akcji specjalnej nie tylko zwróciliśmy uwagę przechodniów na istotny problem, ale także stworzyliśmy możliwość osobistego zaangażowania się w akcję. Wykorzystaliśmy interaktywne możliwości Digital Out of Home - po zeskanowaniu kodu QR i dokonaniu wpłaty, darczyńcy od razu otrzymywali podziękowania za udzieloną pomoc. Ekrany wystąpiły w roli pośredników, ambasadorów dzieci, które otrzymały wsparcie i nie mogą podziękować osobiście” - dodaje mówi Damian Rezner, dyrektor operacyjny, członek zarządu Screen Network. W ramach akcji uruchomiona została również specjalna strona dziecisos.org, na której można przekazać świąteczną darowiznę dla opuszczonych i osieroconych dzieci.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama