Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Kampania Butternut Box. Pieski świat na billboardach

W 856 różnych miejscach w Londynie pojawiły się nowe billboardy firmy Butternut Box, producenta świeżej karmy dla psów. Na nośnikach znajdują się zdjęcia zadowolonych czworonogów, które dopiero co skończyły konsumować swój posiłek. Hasło „Fresh Food So Good, we can’t get a photo of it” podkreśla, że jedzenie dla psów jest tak dobre, że nie sposób sfotografować go w misce – posiłek w mgnieniu oka zostaje zjedzony przez zadowolonego pupila. Pięć psów zostało wybranych w konkursie #DogsDeserveBillboards, a ich zdjęcia w nagrodę pojawiły się na billboardach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama