Kampania Butternut Box. Pieski świat na billboardach

W 856 różnych miejscach w Londynie pojawiły się nowe billboardy firmy Butternut Box, producenta świeżej karmy dla psów. Na nośnikach znajdują się zdjęcia zadowolonych czworonogów, które dopiero co skończyły konsumować swój posiłek. Hasło „Fresh Food So Good, we can’t get a photo of it” podkreśla, że jedzenie dla psów jest tak dobre, że nie sposób sfotografować go w misce – posiłek w mgnieniu oka zostaje zjedzony przez zadowolonego pupila. Pięć psów zostało wybranych w konkursie #DogsDeserveBillboards, a ich zdjęcia w nagrodę pojawiły się na billboardach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal