Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Aktywiści optymizmu

© Zalando

Firma Zalando rozpoczęła w czerwcu nową, letnią kampanię pod hasłem “Aktywiści optymizmu”, której celem jest zachęcenie do szerzenia radości i dzielenia się pozytywnym nastawieniem do świata. Jej ambasadorami zostali, m.in. francuski tancerz Salif Gueye, znany z żywiołowego tańca na ulicach Paryża, holenderska influencerka Rianne Meijer, która na swoich relacjach na Instagramie pokazuje, jak powinna wyglądać ciałopozytywność oraz Naomi Shimanda, która pozytywną postawę wyraża poprzez modę.

„Po roku obostrzeń w letniej kampanii chcieliśmy skupić się na optymizmie, wywołując uśmiech na twarzach ludzi. Dla nas Aktywiści Optymizmu to ludzie, którzy przynoszą radość innym i sobie, czy to piosenką, tańcem, czy tutorialem makijażowym na TikToku” - podkreśla Ralph Rijks, wiceprezes globalnego marketingu Zalando. Kampania prezentowana będzie w różnych formatach - od zdjęć autorstwa Jorge Pereza Ortiza, kreacji DOOH, działań w mediach społecznościowych bohaterów kampanii, po plakaty i murale. W Polsce, oprócz realizacji DOOH, we Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Warszawie, Poznaniu i Gdańsku powstaną murale autorstwa Kingi Offert-Ploszaj i Dawida Ryskiego, zachęcające ludzi do tańca, śpiewu i uśmiechu, a także plażowania czy grillowania.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama