Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Światowy Dzień Walki z Rakiem

© AMS

Firma AMS włączyła się w obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem, który został ustanowiony na dzień 4 lutego. Na nośnikach cyfrowych w 70 miastach Polski prezentowane były materiały edukacyjne przygotowane wspólnie z Onkofundacją Alivia. Celem fundacji było zakomunikowanie znaczenia profilaktyki i wczesnego wykrywania raka w Polsce, a także ogrom potrzeb związanych z nowoczesnym leczeniem nowotworów. Łącznie w ciągu trzech dni na nośnikach wyemitowanych zostało ponad pół miliona różnorodnych treści edukacyjnych dotyczących walki z rakiem. Największy zasięg zapewni komunikacja w ponad 270 fitness klubach premium dzięki ekranom Move TV. Na Digital Citylighty na wiatach przestankowych oraz nośniki Digital Indoor w 42 centrach handlowych trafi 6 spójnych kreacji, które odnoszą się do najczęściej występujących nowotworów, jak rak piersi, szyjki macicy, płuc, jelita grubego czy prostaty.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama