Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Zmiana na plus

Data publikacji: kwiecień 2014

Po rebrandingu w październiku 2013 roku Polycasa zyskała nową energię do działania, co natychmiast przełożyło się na osiągane efekty. Firma jest obecna w wielu krajach, a jej europejskość podkreśla nowa nazwa oraz pozycjonowanie jako lidera, który kreuje „Twój świat tworzyw sztucznych”. To rozwinięcie definiuje nie tylko skalę działania Polycasa, ale także szeroką gamę oferowanych produktów. 

 

© Polycasa

Produkty Polycasa mają wszechstronne zastosowanie w komunikacji wizualnej. Firma oferuje tworzywa sztuczne w bogatej gamie kolorów oraz stopni przezroczystości i przepuszczalności światła.

Słuszność obranych kierunków, które mają umożliwić dynamiczny rozwój firmy, potwierdzają tegoroczne rezultaty. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników uzyskanych na początku 2014 roku. Wielkość produkcji wzrosła o 8 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym, a nasza marka wyspecjalizowała się w wytwarzaniu różnorodnych produktów i funkcjonuje na wielu rynkach. Tak naprawdę to nasz najlepszy początek roku od 2008. Mam nadzieję, że pomoże nam to potwierdzić silną pozycję na rynku. Z niecierpliwością czekamy na to, co przyniesie druga połowa tego roku i kolejne lata” – informuje Peter Kelly, Dyrektor ds. Projektów Specjalnych.

Do tak optymistycznego spojrzenia na najbliższą przyszłość przyczyniły się kluczowe decyzje podjęte przez Polycasa. To one odegrały ogromną rolę w „odrodzeniu” się przedsiębiorstwa. Przede wszystkim w styczniu i lutym bieżącego roku sprawdzono, jakiego wsparcia oczekują dystrybutorzy i klienci. Okazało się, że Polycasa w zakresie swojej elastyczności i czasu reakcji na ich potrzeby w niczym nie odbiega od standardów konkurencyjnych firm. Dodatkowo kontynuowano wdrażanie wypracowanych już standardów. Przełożyło się to na progres w zakresie zaangażowania, który można było zauważyć w pierwszym kwartale tego roku, oraz na poprawę jakości wszystkich produktów.

Warto dodać, że zwiększony popyt jest szczególnie widoczny ze strony dwóch przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej i elektronicznej, które przy współpracy z Polycasa opracowały nowe połączenia, rozmiary oraz wykończenia swoich produktów przy realizacji specjalnych ogólnoeuropejskich projektów, jednocześnie zachowując integralność swoich marek.

Dobre wieści napływają z całego rynku europejskiego. W Wielkiej Brytanii, w pierwszych trzech miesiącach roku, wzrosło zapotrzebowanie na elementy wyposażenia sklepów. Producenci samochodów kempingowych i turystycznych (dla których Polycasa dostarcza elementy oszklenia okien), odnotowują wzrost produkcji, podobnie jak cała branża przemysłowa.

Zaufanie klientów oraz partnerów przełożyło się także na poprawę relacji w strukturach całej firmy. „Razem z europejskim zespołem pracującym w wielu krajach chcieliśmy stworzyć markę, z którą warto się utożsamiać. Miejsce, w którym wszyscy mogą z uśmiechem uścisnąć sobie nawzajem dłoń. Dziś wiem, że ten proces zakończył się sukcesem” – zapewnia Matthew Williams, Dyrektor Generalny. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama