Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Dwa razy więcej standów POS

© DS Smith

Firma DS Smith, wiodący producent pro-ekologicznych opakowań z tektury falistej, rozpoczęła produkcję standów POS w nowej Fabryce Displayów w Kielcach. Inwestycja umożliwi firmie wyjście naprzeciw rosnącym potrzebom klientów oraz dalszy rozwój oferty.

 

Jak podkreśla firma, nowa hala produkcyjna pozwoli na podwojenie liczby produkowanych standów. Po rozbudowie powierzchnia fabryki wynosić będzie 5 700 ², z czego zdecydowana większość to nowo wybudowana część o powierzchni 3 600 m². Inwestycja objęła postawienie nowej hali oraz generalny remont pomieszczeń socjalnych oraz biurowych. Dzięki temu producent będzie mógł obsłużyć wszystkich klientów w szczycie sezonu, jak i nadal rozwijać swoją ofertę, np. w obszarze innowacyjnych i ekologicznych standów.

 

Precyzja, innowacyjność i ekologia

W nowej fabryce znajdą się maszyny do przetwarzania tektury z wysokiej jakości drukiem offsetowym. Specyfiką tego typu asortymentu są niestandardowe produkcje, które wymagają dużych powierzchni do kompletacji, zaangażowania nie tylko prac manualnych ale również użycia maszyn wykrawających, laminatorów do produkcji tektur pięciowarstwowych oraz specjalistycznych składarko-sklejarek. Oprócz tego nowoczesna hala została wybudowana z myślą o ochronie środowiska. Wyposażono ją w oświetlenie LED, które pozwala na oszczędność energii. Automatyczna linia odprowadzająca odpad z maszyn wycinających sprawia, że każdy najmniejszy skrawek tektury trafia do recyklingu. Obecnie kielecka Fabryka Displayów przetwarza blisko 5 milionów m² tektury. Docelowo po rozbudowie zakładu liczba ta zwiększy się dwukrotnie.

 

Nie tylko Kielce

Pod koniec 2020 roku DS Smith poinformował o planach budowy nowego zakładu produkcyjnego w Bełchatowie (Łódzkie). Inwestycja ta jest kolejnym znaczącym krokiem w dalszym rozwoju firmy na polskim rynku, po udanej realizacji budowy nowego zakładu w Kutnie w 2005 roku i rozbudowie istniejącej fabryki w Oławie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama