Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Premiera Avinci CX3200

© Agfa

Belgijska firma Publi-FDM, zajmująca się produkcją różnego rodzaju systemów identyfikacji wizualnej, została pierwszym użytkownikiem nowego plotera sublimacyjnego Agfa Avinci CX3200 dedykowanego rynkowi soft signage. Jak podkreśla Franky De Meyer, menedżer firmy, decyzja o inwestycji w ploter do zadrukowywania tekstyliów została podjęta wraz z poszukiwaniem nowych możliwości biznesowych.

Portfolio firmy obejmuje m.in. banery, billboardy, systemy oznaczeń wykorzystywane na nieruchomościach, słupy reklamowe, reklamy podświetlane i wiele innych. Jej oferta obejmuje ponad 11 tys. artykułów, oferowanych różnymi kanałami sprzedaży. Zakup maszyny Avinci CX3200 poprzedziły instalacje takich rozwiązań firmy Agfa jak Jeti Tauro H2500 LED i Anapurna 3200i LED. Ploter Avinci CX3200 obsługuje media giętkie o szerokości do 3,2 m i pracuje z prędkością maksymalną 270 m²/h, nanosząc obraz bezpośrednio na tkaninę bądź na papier transferowy. W urządzeniu znalazły zastosowanie głowice marki Kyocera, drukujące z wykorzystaniem bezzapachowych i przyjaznych dla środowiska wodnych atramentów sublimacyjnych. „Wybraliśmy technologię sublimacyjną ze względu na jej doskonałą jakość druku. W nowym ploterze chcemy wykorzystywać przede wszystkim przyjazne dla środowiska podłoża poliestrowe i niezawierające PVC płótna canvas, bez jakichkolwiek kompromisów pod względem jakości” - dodaje Franky De Meyer. Inwestycja wpisuje się także w prowadzoną przez firmę politykę zrównoważonego rozwoju. Z pracą urządzenia będzie można zapoznać na targach Fespa 2021 w dniach 12-15 października 2021 roku w Amsterdamie.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama