Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Premiera Avinci CX3200

© Agfa

Belgijska firma Publi-FDM, zajmująca się produkcją różnego rodzaju systemów identyfikacji wizualnej, została pierwszym użytkownikiem nowego plotera sublimacyjnego Agfa Avinci CX3200 dedykowanego rynkowi soft signage. Jak podkreśla Franky De Meyer, menedżer firmy, decyzja o inwestycji w ploter do zadrukowywania tekstyliów została podjęta wraz z poszukiwaniem nowych możliwości biznesowych.

Portfolio firmy obejmuje m.in. banery, billboardy, systemy oznaczeń wykorzystywane na nieruchomościach, słupy reklamowe, reklamy podświetlane i wiele innych. Jej oferta obejmuje ponad 11 tys. artykułów, oferowanych różnymi kanałami sprzedaży. Zakup maszyny Avinci CX3200 poprzedziły instalacje takich rozwiązań firmy Agfa jak Jeti Tauro H2500 LED i Anapurna 3200i LED. Ploter Avinci CX3200 obsługuje media giętkie o szerokości do 3,2 m i pracuje z prędkością maksymalną 270 m²/h, nanosząc obraz bezpośrednio na tkaninę bądź na papier transferowy. W urządzeniu znalazły zastosowanie głowice marki Kyocera, drukujące z wykorzystaniem bezzapachowych i przyjaznych dla środowiska wodnych atramentów sublimacyjnych. „Wybraliśmy technologię sublimacyjną ze względu na jej doskonałą jakość druku. W nowym ploterze chcemy wykorzystywać przede wszystkim przyjazne dla środowiska podłoża poliestrowe i niezawierające PVC płótna canvas, bez jakichkolwiek kompromisów pod względem jakości” - dodaje Franky De Meyer. Inwestycja wpisuje się także w prowadzoną przez firmę politykę zrównoważonego rozwoju. Z pracą urządzenia będzie można zapoznać na targach Fespa 2021 w dniach 12-15 października 2021 roku w Amsterdamie.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama