Media i Komunikacja

Reklamowa rewolucja. Nowe nośniki Streetboard

Firma OOH.pl wprowadziła na rynek nową generację nośników reklamowych, które zrewolucjonizują sposób prezentacji treści w galeriach handlowych. Rozwiązanie łączy ekologiczny druk na tekstyliach z podświetleniem LED, oferując innowacyjne podejście do reklamy w przestrzeniach handlowych.

więcej »

Hej, pobudka! Brand experience od Ikei

Ikea w swojej nowej kampanii promocyjnej zaprasza do spaceru ścieżką sensoryczną w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Przygotowana przestrzeń łączy w sobie nowoczesne podejście do marketingu doświadczeń z edukacją o poprawie jakości snu.

więcej »

Celebrując wyjątkowe chwile. „Ubierz życie w to, co cenne”

Pod hasłem „Ubierz życie w to, co cenne”, Answear.com sklep internetowy z modą premium kontynuuje swoją misję zachęcania konsumentów do świadomego wyrażania siebie poprzez modę i podkreśla, że ubrania są czymś więcej niż tylko materiałem – są odzwierciedleniem wewnętrznych pragnień, marzeń i niezapomnianych chwil.

więcej »

Na fali zgorszenia. Nieudane promocje

Świat reklamy coraz częściej inspiruje się bieżącymi wydarzeniami. Dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym reakcje te stają się coraz bardziej dynamiczne. Nie zawsze jednak szybka reakcja okazuje się być trafiona.

więcej »

Wiadomość nie dla wszystkich. Billboard nie-widoczny

Kanadyjski oddział TD Bank w swoich najnowszych kampaniach marketingowych skupia się na promocji autorskiego narzędzia online, które umożliwia użytkownikom niepełnosprawnym uczynienie Internetu bardziej dostępnym i dostosowanym do ich preferencji. We wrześniu hasło banku skierowane zostało do osób mające zaburzenia widzenia barw.

więcej »

Mural przypomina o historii. Rozmowy o XX wieku

W Warszawie powstał mural, który ma zachęcać do rozmów o historii XX wieku. Obraz stanowi element międzynarodowej kampanii społeczno-edukacyjnej „Pamiętaj. 23 sierpnia”, realizowanej przez Europejską Sieć Pamięć i Solidarność (ESPS) w ramach obchodów Europejskiego Dnia Pamięci Ofiar Reżimów Totalitarnych.

więcej »

Turbodopalanie na studia. Wprost do studentów

Trwa innowacyjna kampania outdoorowa Turbodopalanie na studia, promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. Kampania realizowana jest przez Braughman Group Media iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media.

więcej »

Piwne murale. Gigantyczna butelka 1664 Blanc

W Warszawie i we Wrocławiu można oglądać wyjątkowe murale marki piwa 1664 Blanc. To element szerszej strategii komunikacji marki, która stawia na związki ze sztuką – nie tylko uliczną.

więcej »

Energa rozświetli Toruń. Sztuka wizualna dla każdego

Toruńska gotycka starówka na kilka dni zamieni się w magiczną przestrzeń wypełnioną blaskiem wielobarwnych instalacji świetlnych. Wszystko za sprawą 15. Bella Skyway Festival, który odbędzie się w dniach 20-24 sierpnia. Sponsorem wydarzenia jest Energa.

więcej »

Mazda z nowym logo. Subtelna różnica

Kolejna marka motoryzacyjna decyduje się zmienić dotychczasowe logo na rzecz nowego, bardziej prostego logotypu. Japoński producent samochodów Mazda rozpoczął procedurę zmiany w japońskim urzędzie.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama