Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Media i Komunikacja

Mapa zero waste

 

W Nowej Hucie w ramach projektu #blisko powstały mapy zero waste, których głównym zadaniem jest wspieranie bezodpadowego stylu życia. Mapy kierują mieszkańców do punktów handlowych i usług, takich jak sklepy z używaną odzieżą, wypożyczalnie czy serwisy i punkty naprawcze, do których dotarcie nie trwa dłużej niż 10 minut.

więcej »

Murale filtrujące powietrze

Marka Converse, wraz ze swoją nową ekologiczną akcją „City Forest”, utworzyła na jednym z warszawskich budynków mural, który oczyszcza powietrze. Do jego opracowania użyto specjalne farby fotokatalityczne ze składnikiem aktywnym dwutlenkiem tytanu, który przetwarza szkodliwe związki znajdujące się w powietrzu w bezpieczne dla środowiska azotany i węglany.

więcej »

Marketing z Jurkiem Owsiakiem

14 i 15 września w Poznaniu odbędzie się konferencja marketingowa Golden Marketing, której gościem specjalnym będzie „człowiek orkiestra”, Jurek Owsiak. Opowie on o budowaniu wizerunku marki oraz team buildingu na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol’and’Rock.

więcej »

#BiletWsparcia

Platformy sprzedażowe Going oraz Empik Bilety zakończyli ogólnopolska akcję fundraisingową #BiletWsparcia. Celem przedsięwzięcia było zebranie funduszy dla wsparcia branży wydarzeń kulturalnych w całej Polsce, które wraz z wprowadzeniem rządowych restrykcji zostały zmuszone do zawieszenia swojej działalności.

więcej »

25 tysięcy drzew na 25-lecie

Cewe FotoJoker, oferujący usługi fotograficzne, obchodzi swoje 25-lecie. Oprócz towarzyszeniu klientom w publikowaniu ich wyjątkowych, fotograficznych wspomnień, firma charakteryzuje się także swoim poczuciem odpowiedzialności względem klimatu, dlatego też postanowiła świętować swoje urodziny ekologicznie, sadząc 25000 drzew.

więcej »

Ekologiczne płatności

Mastercard rozpoczął swoją nową inicjatywę wydawania kart płatniczych wykonanych z materiałów nieszkodliwych dla środowiska. W tym celu, firma opracowała katalog materiałów zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju,  które umożliwią ekologiczną produkcję kart.

więcej »

Kampania w harmonii z przyrodą

Wraz z trwającym latem, firma Palmolive rozpoczęła swoją muralową kampanię. Piękne obrazy, pełne ciepłych kolorów i umiejscowione w otaczającej budynki zieleni, można oglądać w czterech dużych miastach: w Poznaniu, Warszawie, Łodzi oraz Gdańsku.

więcej »

Ranking The Drum

Redakcja portalu The Drum opublikowała jak co roku ranking marek, kampanii, agencji i kreatywnych “The Drum World Creative Rankings”, znany wcześniej jako „The Big One”.

więcej »

Wśród najlepszych

Festiwal Golden Drum znalazł się wśród 7 najlepszych regionalnych festiwali kreatywnych na świecie według rankingu WARC, obejmującego region Europy Wschodniej. WARC Creative 100 to coroczny niezależny ranking najbardziej nagradzanych kampanii i firm na świecie pod względem kreatywności.

więcej »

AMS: Zostań w domu!

Jeden z liderów polskiej reklamy outdoorowej AMS rozpoczął w kwietniu swoją kampanię społeczną, związaną z epidemią koronawirusa i kampanią „Zostań w domu”. Na ponad tysiącu analogowych i cyfrowych citylightach firma przypomina tym, którzy nie mogli zostać w domu, o najważniejszych zasadach postępowania w miejscach publicznych.

więcej »

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama