Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Media i Komunikacja

Z nową siłą i nowym logo. Odnowiony wizerunek marki Nokia

Nokia przedstawiła zaktualizowaną strategię firmy w ramach długoterminowej transformacji. Zgodnie z nią firma chce być liderem innowacji technologicznych B2B, realizującym potencjał technologii cyfrowych w każdej branży. Integralną częścią długoterminowej strategii jest redesign logo marki.

więcej »

Siła dla kobiet. Światowa premiera nowego logotypu Glamour

Marka Glamour ogłosiła zmianę logotypu na wszystkich rynkach, na których występują jej magazyny i serwisy. Zmiana logotypu to również nowe otwarcie i wyznaczenie kierunku, w którym będzie zmierzał brand w najbliższych latach.

 

więcej »

All you need is… OZE. Z miłości do planety

14 lutego krakowskich przechodniów zaskoczyły zielone akcenty na miejskich chodnikach. Tak rozpoczęła się kampania edukacyjna All you need is… OZE, której celem jest przebicie się do świadomości społecznej z informacjami o odnawialnych źródłach energii i płynących z nich korzyściach.

więcej »

Zapowiedź nadchodzących innowacji. Sneakersy z wydruku 3D

Podczas Paris Fashion Week 2023, firmy Reebok, HP i New Guards Group zaprezentowały nowy koncept sneakersów, który powstał we współpracy z luksusową marką Botter. Debiut nowego rodzaju obuwia, który powstał w procesie druku 3D, nastąpił podczas jednego z pokazów na FW23. Nowe koncepcyjne Reebok x Botter Engineered by HP to zapowiedź nadchodzących innowacji i zrównoważonego rozwoju mody.

więcej »

Up-Helly-Aa 2023. Ogień Wikingów

Festiwal Up-Helly-Aa odbywa się w Lerwick na Szetlandach w ostatni wtorek stycznia każdego roku. Wydarzeniami mającymi miejsce tego dnia są uroczyste marsze z pochodniami połączone z odwiedzinami w najważniejszych punktach miasta. Kulminacją pochodów jest spalenie statku Wikingów.

więcej »

O wojnie inaczej. ”... jest tak wiele do zrobienia”

W Wielkiej Brytanii trwa kampania marketingowa zatytułowana „Przyjedź na Ukrainę, jest tak wiele do zrobienia”. Kampania jest efektem współpracy agencji Pablo z Londynu i platformy fundraisingowej United24, założonej przez prezydenta Ukrainy Wołodymyra Zełenskiego, by zbierać pieniądze na walczącą Ukrainę.

więcej »

Galeria Podgląd. Sztuka w witrynie

Fundacja Sztuki Polskiej ING otworzyła w 2022 roku najmniejszą galerię sztuki w Warszawie, która jednorazowo prezentuje jedno dzieło sztuki z kolekcji Fundacji. Pierwszy obraz, wybrany przez pracowników ING, został odsłonięty pod koniec lipca.

więcej »

W świątecznym nastroju. Lokalna kampania Porsche Lifestyle

Okres świąteczno-noworoczny sprzyja reklamom w przestrzeni miejskiej, których celem jest nie tylko stworzenie świątecznej atmosfery, ale przede wszystkim utrwalenie wizerunku marki w najbardziej gorączkowym okresie zakupowym. W tym roku wyjątkową, świąteczną kampanię zaprezentował salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto.

więcej »

Kampania Frankenkurczak. Stowarzyszenie Otwarte Klatki

Stowarzyszenie Otwarte Klatki zakończyło rok 2022 kampanią Frankenkurczak. Tym razem głównym motywem był billboard zamieszczony na budynku przy Al. Niepodległości 107/109 w Warszawie pokazujący cierpiącego kurczaka pośród sklepowych półek. Stowarzyszenie Otwarte Klatki chce skłonić sieć Lidl do zwiększenia wymagań, jakie stawia ona swoim dostawcom mięsa drobiowego.

więcej »

Zbadane nastroje Polaków. Niebieska nostalgia

Przez 14 dni, od końca października do połowy listopada trwała akcja „Nastrojowe kolory Polski”, ktorej celem było naświetlenie tematu uczuć i emocji. Siłą tego pomysłu była prostota i uniwersalność, a jego wymiar miał charakter symboliczny.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama