Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Media i Komunikacja

Ekoprodukty z ekoplakatu

Pomysły na ponowne wykorzystanie nośników reklamowych nie przestają zaskakiwać. Firma Cityboard Media stworzyła plecaki i torby, które zostały uszyte z ekoplakatu wykorzystywanego do druku reklam wielkoformatowych. Ekoplakat to podłoże drukarskie dostępne w ofercie firmy, które zapewnia wysoką jakość ekspozycji reklamy.

więcej »

„Przyjaźń na okrągło”

Z okazji obchodów stulecia Ambasady Szwajcarii w Polsce, w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa instalacja „Przyjaźń na okrągło”, przedstawiająca flagi obu krajów, która ma być wyrazem przyjaźni pomiędzy państwami. Instalację będzie można oglądać do połowy listopada.

więcej »

Stylowo i ekologicznie

W centrum Warszawy przy ulicy Mokotowskiej powstał nowy ekologiczny mural marki Lilou, znanej z tworzenia personalizowanej biżuterii z charakterystycznymi zawieszkami. Malowidło o powierzchni ponad 133 m² zostało zaprojektowane przez ilustratorkę Karolinę Pawelczyk oraz namalowane ręcznie przez grupę warszawskich artystów.

więcej »

Ekologiczny system wiat

AMS razem z firmą L’Oréal rozpoczyna realizację programu nature based solution na wiatach przystankowych. Dzięki temu w przestrzeni publicznej Warszawy zadebiutuje ekologiczny flakon perfum My Way Intense. Produkt, którego reklamę można zobaczyć na Eko wiatach AMS, został zaprojektowany z myślą o zmianie wzorców konsumpcji produktów luksusowych.

więcej »

Lody z billboardu

McDonald’s rozpoczął nową kampanię, świętując 21. urodziny lodów McFlurry. Sieć restauracji zainstalowała na londyńskim South Bank billboard reklamowy w stylu „walk-thru”, gdzie rozdawała przechodniom lody za darmo. W nim właśnie znajdowało się ukryte okienko, przez które wydawano słodkie przekąski.

więcej »

Powrót do lat 70-tych

Firma odzieżowa Kappahl zaprezentowała nowe logo, które jak podkreśla, nawiązuje do wyglądu znaku Kappahl z lat 70-tych i jest częścią większej szerszej identyfikacji wizualnej i strategii marki. W tworzeniu nowego logo firma zdecydowała się na własny, pogrubiony font, i co ważne, usunęła wielką literę „A”, która była nawiązaniem do założyciela szwedzkiej sieci odzieżowej, Pera-Olofa Ahla.

więcej »

“Twoim prawem jest wiedzieć”

Stacja TVN24 wystartowała z drugą odsłoną kampanii pod hasłem „Twoim prawem jest wiedzieć”, organizowanej z okazji 20-lecia kanału. Ma ono podkreślić rolę TVN24, jaką jest przekazywanie sprawdzonych i aktualnych informacji o tym, co dzieje się w kraju i na świecie. Kampania jest obecna na billboardach w całej Polsce, internecie oraz prasie.

więcej »

Robimy klimat!

W Chrzanowie w ramach projektu CSR firmy Dan Cake pod hasłem „Robimy Klimat” powstał nowy mural oczyszczający powietrze. Dzięki specjalnym farbom fotokatalicznym, malowidło zapewnia wydajność oczyszczania porównywalną do poziomu 170 drzew.

więcej »

Bruised Fruit

W jednym ze sklepów spożywczych w Kanadzie ustawiono specjalne stoisko z jabłkami, które niesie pomoc ofiarom przemocy domowej. Na pierwszy rzut oka POS umieszczony obok działu z owocami wydaje się być całkowicie niepozorny - wystarczy jednak podejść bliżej, by dostrzec, że na każdym jabłku znajduje się naklejka z przesłaniem i numerem telefonu do kanadyjskiego ośrodka pomocy ofiarom przemocy domowej.

więcej »

Logo w stylu Ikea

KFC Hiszpania znalazło nietypowy sposób na promocję nowo otwartej restauracji na wyspie Polígono de Son Malferit, podszywając się na jednym z billboardów pod meblowego giganta - firmę Ikea. Wyspa, na której znalazł się billboard, jest znana okolicznym mieszkańcom jako właśnie „miejsce, gdzie znajduje się Ikea”.

więcej »

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama