Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Media i Komunikacja

Nie ma grup ryzyka. Społeczna Kampania #jedynytakitest

16 listopada rozpoczęła się kampania społeczna #jedynytakitest mająca na celu zachęcenie dorosłych Polaków do wykonania testu w kierunku zakażenia wirusem HIV. Organizatorem akcji jest Krajowe Centrum ds. AIDS, agenda Ministra Zdrowia.

więcej »

Zielona rewolucja w Katowicach. Ekologiczne przystanki w mieście

Od 15 do 30 listopada br. mieszkańcy Katowic i osoby korzystające z katowickiej komunikacji miejskiej, będą mogli wspólnie zdecydować o lokalizacji i ostatecznym wyglądzie 22 ekologicznych, zielonych przystanków w mieście. Wspólny projekt Miasta Katowice i AMS ”Zielony przystanek na wiosnę”, zakłada wybudowanie w mieście 22 wiat z zielonym dachem.

 

więcej »

Poznańskie Naramowice. Powstanie nowy mural

Konkurs na mural „Naramowice – wczoraj i dziś” został rozstrzygnięty. Zwycięska praca ozdobi boczną elewację bloku przy ul. Tyrwackiej. Mural będzie można więc podziwiać z perspektywy trasy tramwajowej i alei Praw Kobiet.

więcej »

Uwolnij swój czas. Żabka upraszcza codzienność

12 października Żabka rozpoczęła nową kampanię, w której pokazuje swoim klientom, jak towarzysząc im w każdym momencie ich dnia, upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia czas. Według badań to właśnie brak wolnego czasu jest dla współczesnych konsumentów jednym z najważniejszych wyzwań – barierą w realizowaniu pasji i zainteresowań, a często również źródłem stresu, frustracji i życiowego wypalenia.

 

więcej »

Zmiana logo i wyglądu. Nowe oblicze Onlineprinters

Grupa Onlineprinters jest jedną z wiodących na rynku drukarni internetowych w Europie. Produkuje w swoich zakładach indywidualne materiały poligraficzne dla ponad miliona klientów w 30 europejskich krajach, począwszy od ulotek aż do kompletnego stoiska targowego. W ostatnich dniach jej klienci mogli zaobserwować duże zmiany.

 

więcej »

Powiat Lubaczowski. Znak promocyjny

Wiele powiatów i regionów ma logo, które jest ich znakiem rozpoznawczym i ważnym elementem działań marketingowych. Dobry logotyp ma nowoczesną przejrzystą formę, podkreśla i akcentuje główne atrybuty danego regionu. Takie, właśnie jest nowe logo Powiatu Lubaczowskiego.

 

więcej »

Kampania edukacyjna z Mind Health. WYstarczy zapytać

W październiku warszawiacy będą mogli zobaczyć w komunikacji miejskiej informacje na temat kampanii ,,WYstarczy zapytać’’. W Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego ruszyła kampania społeczna. Zwraca ona uwagę na konstruktywne podejście do sytuacji kryzysowych, podkreślając rolę kontaktu międzyludzkiego.

więcej »

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Przemiany ,,Przed i po"

Nowe badania przeprowadzone przez ASICS ujawniają szkodliwy wpływ zdjęć z przemiany fizycznej w celach estetycznych na zdrowie psychiczne. Badania zostały wykorzystane jako część nowej kampanii ASICS, rozpoczynającej się w Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego.

więcej »

Kampania gotowych zup. JemyJemy

Do końca listopada bieżącego roku potrwa zorganizowana kampania reklamowa zup gotowych JemyJemy.

więcej »

Niepełnosprawność a sztuka. Jestem artystą_tką

,,Jestem artystą_tką’’ to kampania, która została poprowadzona przez British Council we współpracy z sześcioma polskimi artystami i artystkami w ramach projektu Europe Beyond Access.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama