Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Media i Komunikacja

Nowa odsłona kampanii Żubra. Kto nie trzyma z Żubrem, ten trąba

Marka Żubr Kompania Piwowarska kontynuuje tradycję i po raz piąty rusza z kampanią Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków. Hasłem tegorocznej edycji jest Kto nie trzyma z Żubrem, ten trąba, a dokończenie sloganu brzmi A kto trzyma, ten chroni zagrożone gatunki.

więcej »

Alternatywa dla nietrzeźwych. Stop pijanym kierowcom

Z roku na rok rośnie liczba wypadków samochodowych spowodowanych przez kierowców pod wpływem alkoholu. Dane są alarmujące dlatego podejmowanych jest coraz więcej inicjatyw, które mają na celu przeciwdziałać temu zjawisku. Przykładem może być kampania agencji ubezpieczeniowej Société de lassurance automobile du Québec z Kanady.

więcej »

Jasne, bezfiltrowe i kompaktowe. Projektory instalacyjne LCD z ochroną IP5X

Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerzył swoją ofertę o dwa jasne, laserowe projektory instalacyjne LCD: NEC PA1705UL oraz NEC PA1505UL. Są to kompaktowe urządzenia do projekcji na dużą skalę. Nowe modele są bezfiltrowe, co gwarantuje brak potrzeby konserwacji oraz długą żywotność, dzięki czemu idealnie nadają się do zastosowań w szkolnictwie wyższym, salach konferencyjnych i sektorze rekreacyjnym.

 

więcej »

Kampania BIC. Zostań EKObohaterem

Już niedługo rodzice i młodzież zaczną myśleć o odpowiednim przygotowaniu do nowego roku szkolnego. BIC, producent artykułów szkolno-biurowych chce im pomóc podjąć ekologiczne decyzje. Firma rozpoczęła kampanię promującą przyjazne środowisku produkty szkolne z surowców wtórnych z linii BIC ECOlutions.

 

więcej »

Artystyczne ubogacanie rzeczywistości. Celebrując zwycięstwo

Profesjonalny dostawca druku Lea Marc wykorzystał folie marki Drytac do wyprodukowania dla lokalnego uniwersytetu serii przyciągających oko murali. Kanadyjska firma od ponad 17 lat współpracuje z lokalną uczelnią nad szeroką gamą projektów. Najnowszy z nich to grafika ścienna wyprodukowana do dekoracji powierzchni wewnątrz uniwersytetu, która miała uczcić sukcesy drużyn sportowych Winnipeg Wesmen.

więcej »

Ekspansja AMS w Warszawie. Więcej cyfrowych nośników

AMS zwiększa o 25 procent liczbę cyfrowych citylightów na przystankach w kluczowych punktach Warszawy dzięki czemu marki będą miały zwiększoną możliwość elastycznej reklamy w najlepszych punktach stolicy. Oferta obejmuje obecnie 77 cyfrowych nośników, co daje ponad pół miliona wyświetleń dziennie, których emisja rozliczana jest podobnie jak w internecie.

więcej »

Ekrany z nawiązaniami kulturowymi. Kontekstowa kampania Pudliszek

Marka Pudliszki wraz z rozpoczęciem sezonu na grilla, wystartowała z nową kampanią reklamową. Żartobliwe hasła przyciągały uwagę z ekranów w największych miastach Polski. Grill bez Pudliszek to jak... Warszawa bez Dworca Centralnego, Katowice bez Spodka czy Poznań bez doznań! Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji każdy ekran wyświetlał inny komunikat. Obrazowe porównania miały pokazać, że grill i Pudliszki to połączenie nie do rozerwania.

 

więcej »

Promocja budżetu obywatelskiego. #CreativeOOH Warexpo w Warszawie

Nowa kampania #CreativeOOH Warexpo dla Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu Warszawy to połączenie niestandardowej formy kampanii OOH z kampanią zasięgową zrealizowaną na nośnikach zewnętrznych. W ten sposób Stołeczny Ratusz zachęca mieszkańców Warszawy do głosowania w 10. edycji budżetu obywatelskiego.

 

więcej »

Badania AMS dla marki Trefl. Digital Indoor zwiększa intencje zakupowe

Z najnowszych badań dla przeprowadzonych dla marki Trefl wynika, że kampanie na nośnikach Digital Indoor AMS w galeriach i centrach handlowych znacząco wpływają na wzrost intencji zakupowych. Kampanię gry „Po prostu” zobaczyło 68 procent badanych, zwiększając deklarację zakupową o 25 procent.

 

więcej »

Nowy wizerunek marki Bobo Frut. Tradycja w nowoczesnej szacie graficznej

Należąca do Nestle marka Bobo Frut, znana na polskim rynku od ponad 50 lat odświeża swój wizerunek i strategię komunikacji. Zmiany zapoczątkowuje nowa identyfikacja wizualna opakowań. Nowy design buduje atrakcyjność i wyróżnia go na półce jednocześnie zachowując spójność z korzeniami marki.

 

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama