Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Media i Komunikacja

Wszystkie oczy na Ukrainę

Według kijowskiej agencji kreatywnej Banda, od czasu inwazji wojsk rosyjskich na Ukrainę w lutym, zainteresowanie świata sytuacją w tym kraju znacząco spadło. Aby utrzymać wojnę w centrum mediów społecznościowych i na stronach głównych wydawnictw, zespół rozpoczął kampanię, w ramach której nabywcy mediów mogą przekazywać wykupione przestrzenie reklamowe na przekazanie wiadomości „Be brave like Ukraine”. 

więcej »

50 lat Coca-Coli w Polsce

Coca-Cola ruszyła z nową kampanią z okazji 50-lecia istnienia na polskim rynku. W ramach akcji promocyjnej firma stworzyła murale w Gdyni, Łodzi, Katowicach i Krakowie. Dwa najnowsze murale można także podziwiać przy ulicach Żelaznej i Zamoyskiego w Warszawie.

więcej »

„Podróż? T-shirt włóż!”

Na dworcach PKP w Krakowie, Warszawie i Gdyni pojawiły się automaty z... t-shirtami. T-shirtomaty to wyjątkowa, wakacyjna akcja marki odzieżowej Medicine, która postanowiła zapewnić podróżującym dostęp do koszulek z oryginalnymi grafikami w razie „nagłych wypadków” - takich jak oblanie się kawą podczas podróży, zagubiony bagaż, czy pilna potrzeba zmiany outfitu przy niespodziewanej zmianie planów.

więcej »

Kreacja to rekreacja

W największych miastach w Polsce, w tym w Warszawie, Poznaniu, Gdyni oraz Łodzi pojawiły się billboardy 3D promujące przyrodnicze i inwestycyjne walory Warmii i Mazur pod hasłem: „Tutaj kreacja to rekreacja”. Billboardy zostały stworzone przez samorząd województwa w ramach projektu „Promocja gospodarcza Warmii i Mazur 2020+“.

więcej »

Konie w nowej odsłonie

Polski Związek Hodowców Koni organizuje otwarty konkurs na opracowanie logotypu PZHK, który będzie wykorzystywany do celów promocyjnych, informacyjnych, wydawniczych oraz wszelkiej działalności prowadzonej na rzecz związku.

więcej »

Trudna codzienność Ukrainy

Grupa reporterska Outriders udostępnia na nośnikach DOOH Warexpo w Warszawie historie mieszkańców Ukrainy by pokazać, jak zmieniło się ich życie w związku z wybuchem agresji ze strony Rosji.

więcej »

Zielona reklama

Firma Lenovo Polska we współpracy z AMS rozpoczęła kampanię promocyjną, której celem jest zwrócenie większej uwagi na ekologiczne podejście w korzystaniu z komputerów przenośnych. W ramach akcji na terenie Warszawy powstało jedenaście nowych Eko wiat, na których mieszkańcy miasta mogą oglądać laptopy firmy Lenovo z serii ThinkPad - X1 Nano oraz X1 Carbon, wyposażone w usługę równoważącą emisję CO2 do atmosfery.

więcej »

„Daj dziecku siłę!”

Na ścianie Szkoły Podstawowej nr 50 w Warszawie powstał nowy mural Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Jego celem jest zwrócenie uwagi dorosłych, że to ich wsparcie buduje poczucie wartości dziecka, daje mu moc przezwyciężania trudności i wiarę we własne możliwości.

więcej »

Odbiór reklamy z AI

Firma AMS we współpracy z firmą badawczą CitiesAI wdrożyła nowe rozwiązanie do pomiaru ruchu wokół nośników indoorowych znajdujących się w galeriach handlowych, oparty na setkach tysięcy zdjęć analizowanych przez sztuczną inteligencję.

więcej »

Wyjątkowy prezent dla mam

Z okazji Dnia Matki firma Screennetwork udostępniła swój wielkoformatowy ekran LED w ścisłym centrum Warszawy każdemu, kto chciał w tym szczególnym dniu podarować swojej mamie wyjątkowy prezent. To kolejna odsłona akcji #LoveScreen, którą firma zapoczątkowała podczas tegorocznych walentynek, oddając wielkoformatowy ekran w ręce mieszkańców Warszawy.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama