Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Media i Komunikacja

Ożywiamy każdą inwestycję

 Klient w sklepie jest skarbem i dlatego warto, by jak najdłużej w nim pozostał – to wiedzą wszyscy. Sztuką jest znalezienie sposobu, na to by go tam zatrzymać. IPS wraz z partnerami proponuje połączenie ludzkiej natury i najnowszej technologii. Dzięki nim zaangażuje niemal wszystkie zmysły klienta i wzbudzi pozytywne emocje.

więcej »

Dworcowe reklamy - Życie toczy się nocą…

listopad 2016

Niekonwencjonalne akcje reklamowe w formie mniej lub bardziej spontanicznych działań w przestrzeni miejskiej cieszą się coraz większym zainteresowaniem nie tylko twórców reklam, ale także odbiorców. Spróbujmy przyjrzeć się kilku ciekawym akcjom zorganizowanym w ostatnich miesiącach przy udziale lub wsparciu PKP S.A...

więcej »

InteractiveStock - Bank zdjęć inny niż wszystkie

październik 2016

Czy na skostniałym rynku wirtualnych banków z grafiką można jeszcze wynaleźć proch? Okazuje się że jak najbardziej. Działający pod adresem interactivestock.pl portal funkcjonuje nie tylko jako innowacyjny bank zdjęć, oferując także niezwykłe możliwości w stosunku do konkurencyjnych serwisów...

więcej »

No Walking 4 Water - kampania Roca

1,5 miliarda ludzi, czyli połowa pracujących na całym świecie, działa w branżach związanych z wodą. Mimo to, miliony ludzi na całym świecie wciąż mają do niej utrudniony dostęp. To temat najnowszej kampanii firmy Roca i Fundacji We Are Water.

więcej »

Przenieść obsesję

kwiecień 2015

Marketing, który mieści się w kieszeni – mobile. Urządzenia przenośne zmieniły sposób, w jaki ich użytkownicy wchodzą w interakcję z otoczeniem. Można śmiało skonstatować, że rzeczywistość cyfrową każdy nosi przy sobie – we wspomnianej kieszeni, torebce, plecaku… Proces nadawania, odbierania a nawet śledzenia jest nieustanny – podczas sprawdzania e-mail, aktualizacji „statusu” czy wysyłki zdjęcia. Jak na komunikacyjnej obsesji może skorzystać reklama wizualna?

więcej »

Mapa rozwoju

luty 2015

Światowy sektor reklamy Out of Home nie mógłby istnieć bez grupy JCDeceaux. Jeden z liderów w dostarczaniu nośników marketingowych wykorzystywanych w outdoorze stale rozszerza swoją działalność. Mając w bazie klientów ponad 180 lotnisk na całym świecie, JCDeceaux podpisał w ostatnim czasie wiele lukratywnych kontraktów na realizacje m.in. w Abu Dabi, Bostonie, Dubaju, Houston, Los Angeles, Rijadzie, Maskacie i Salali.

 

więcej »

Śladem Igrzysk Olimpijskich

styczeń 2015

Podczas organizacji Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku zrodziła się idea zrównoważonego zarządzenia eventami, połączona z troską o środowisko i społeczność lokalną. Wszystko to dało podstawy stworzenia nowego standardu ISO 20121.

więcej »

Miasto umeblowane

grudzień 2014

Meble miejskie lub mała architektura. Mniej więcej każdy wie, co to jest. Jednak gdy pytamy o konkrety, pojawiają się problemy. Tymczasem obecność mebli miejskich może znacząco wpłynąć na standard i jakość życia lokalnej społeczności na ulicy, osiedlu, w dzielnicy czy mieście.

więcej »

Maszty w górę

wrzesień 2014

Flagi reklamowe sprawdzają się wszędzie tam, gdzie trzeba wyraźnie wyeksponować przekaz reklamowy. Dzięki dobrze widocznej fladze firma wyróżnia się z tłumu, a klient z łatwością trafia do celu. O przyszłość tej formy reklamy nie powinniśmy się martwić, o czym przekonywał w rozmowie z nami Mateusz Bartkowiak z firmy Reakcja Flagi Reklamowe (www.flagireklamowe.pl). 

więcej »

Konkretnie o 3D

czerwiec 2014

Druk 3D jest promowany jako „rozwiązanie przyszłości” – mówi się o jego potencjalnych zastosowaniach niemal we wszystkich dziedzinach naszego życia. Spróbujmy jednak stworzyć dla tego tematu pewne ramy, które pozwolą konkretnie opowiedzieć o możliwościach korzystania z druku 3D w prototypowaniu, produkcji przedmiotów funkcjonalnych i majsterkowaniu. Przyjrzyjmy się także stosowanym technikom druku 3D oraz urządzeniom i rozważmy perspektywy komercjalizacji tej technologii.

więcej »

Komentarz miesiąca

Przedwiosennie!

Piszę ten wstępniak na kilka dni przed Manifami, które odbędą się w wielu miastach Polski w okolicach 8. marca czyli Dnia Kobiet. Na portalach społecznościowych robi się coraz goręcej – pojawiają się zaproszenia do kreowania transparentów wedle własnych pomysłów oraz wymyślania haseł adekwatnie opisujących sytuację kobiet w obecnych czasach.

Reklama