Drzewo za reklamę

© AMS

Firma AMS wprowadziła do swojej oferty ekologiczne rozwiązanie Eko Premium CityLight. Jak podkreśla, wraz z każdym nośnikiem wykorzystanym w kampanii AMS w imieniu reklamodawcy posadzi drzewo. Nowy produkt to kolejny krok w zielonej strategii AMS.

Eko Premium CityLight to nośnik reklamowy umieszczony wyłącznie w wiacie przystankowej wyposażonej w zielony dach, który ogranicza stężenie dwutlenku węgla w powietrzu. Dzięki specjalnym oznakowaniom wiata jest bezpieczna dla ptaków. Ponadto nośniki wiat wyposażone są w energooszczędne oświetlenie LED. „Już jedno zasadzone drzewo przyczynia się do redukcji 6 kg dwutlenku węgla rocznie. Dodatkowo, każdy reklamodawca będzie otrzymywał certyfikat, potwierdzający włączenie się w akcję – zasadzenie drzew, czyli realizację wartości dodanej towarzyszącej kampanii na Eko Premium Citylightach” – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty