Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Radar kampanii OOH

Firma Clear Channel Europe wprowadziła na rynek europejski platformę transmisji mobilnych danych o nazwie Radar, która ma na celu usprawnić planowanie, pomiary i optymalizację kampanii reklamy zewnętrznej. Rozwiązanie wykorzystuje anonimowe dane do identyfikowania zachowań grup odbiorców przechodzących obok wiat autobusowych, billboardów i innych typów reklamy outdoorowej, aby umożliwić markom dostarczanie właściwego komunikatu odpowiednim odbiorcom we właściwym czasie i miejscu.

Technologia dostarczy bezcennych danych, które pomogą markom zrozumieć, jak zachowania konsumentów zmieniły się w „nowej rzeczywistości” po pandemii, oraz umożliwią stworzenie bardziej dopracowanych skutecznych kampanii outdoorowych, które zapewnią większe zaangażowanie konsumentów i siłę nabywczą. W Europie Radar ma mieć swoją premierę we wrześniu, w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, a następnie w Szwecji. Reklamodawcy będą mogli wirtualnie mapować swoje plany kampanii w indywidualnym profilu klienta, który będzie korzystał z danych zgodnych z RODO, aby pokazać dostępne panele Clear Chanel, które pozwolą na dotarcie do wybranych odbiorców.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama