Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Radar kampanii OOH

Firma Clear Channel Europe wprowadziła na rynek europejski platformę transmisji mobilnych danych o nazwie Radar, która ma na celu usprawnić planowanie, pomiary i optymalizację kampanii reklamy zewnętrznej. Rozwiązanie wykorzystuje anonimowe dane do identyfikowania zachowań grup odbiorców przechodzących obok wiat autobusowych, billboardów i innych typów reklamy outdoorowej, aby umożliwić markom dostarczanie właściwego komunikatu odpowiednim odbiorcom we właściwym czasie i miejscu.

Technologia dostarczy bezcennych danych, które pomogą markom zrozumieć, jak zachowania konsumentów zmieniły się w „nowej rzeczywistości” po pandemii, oraz umożliwią stworzenie bardziej dopracowanych skutecznych kampanii outdoorowych, które zapewnią większe zaangażowanie konsumentów i siłę nabywczą. W Europie Radar ma mieć swoją premierę we wrześniu, w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, a następnie w Szwecji. Reklamodawcy będą mogli wirtualnie mapować swoje plany kampanii w indywidualnym profilu klienta, który będzie korzystał z danych zgodnych z RODO, aby pokazać dostępne panele Clear Chanel, które pozwolą na dotarcie do wybranych odbiorców.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama