Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Radar kampanii OOH

Firma Clear Channel Europe wprowadziła na rynek europejski platformę transmisji mobilnych danych o nazwie Radar, która ma na celu usprawnić planowanie, pomiary i optymalizację kampanii reklamy zewnętrznej. Rozwiązanie wykorzystuje anonimowe dane do identyfikowania zachowań grup odbiorców przechodzących obok wiat autobusowych, billboardów i innych typów reklamy outdoorowej, aby umożliwić markom dostarczanie właściwego komunikatu odpowiednim odbiorcom we właściwym czasie i miejscu.

Technologia dostarczy bezcennych danych, które pomogą markom zrozumieć, jak zachowania konsumentów zmieniły się w „nowej rzeczywistości” po pandemii, oraz umożliwią stworzenie bardziej dopracowanych skutecznych kampanii outdoorowych, które zapewnią większe zaangażowanie konsumentów i siłę nabywczą. W Europie Radar ma mieć swoją premierę we wrześniu, w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, a następnie w Szwecji. Reklamodawcy będą mogli wirtualnie mapować swoje plany kampanii w indywidualnym profilu klienta, który będzie korzystał z danych zgodnych z RODO, aby pokazać dostępne panele Clear Chanel, które pozwolą na dotarcie do wybranych odbiorców.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama