Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Nowa tarcza Warner Bros

© Warner Bros

Do serii noworocznych zmian logo dołączyło studio filmowe Warner Bros. Nowa wersja identyfikacji wizualnej w kształcie tarczy WB została pozbawiona złotego koloru i stworzona w klimacie flat design o ostrych i bardziej nowoczesnych kształtach. Uproszczony projekt zyskał bardziej uniwersalny charakter, co sprawia, że można go łatwiej dopasować do konkretnych realizacji filmowych. Za stworzenie nowego logo odpowiada firma Pentagram. Całą historię przemiany loga można znaleźć na stronie www.pentagram.com/work/warner-bros.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama