Kampania „Odpowiedzialny seks”

Wytwórnia Pernod Ricard nawiązała współpracę z RAINN, największą w USA organizacją zajmującą się zwalczaniem przemocy seksualnej, aby stworzyć kampanię „#SexResponsibly”, która ruszyła w te Walentynki. Akcja związana jest z zaskakującymi danymi o tym, że co 73 sekundy Amerykanin/ka jest atakowany seksualnie – często wiąże się to z niewłaściwym spożywaniem alkoholu – dlatego Absolut poczuł się zobowiązany do podjęcia kroków w celu zwalczania tego problemu. Za każdy retweet kampanii na Twitterze czy udostępnienie na Facebooku Absolut przekaże RAINN 1 dolar. Akcja prowadzona jest nie tylko w Internecie, ale też na billboardach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama