Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Kampania „Odpowiedzialny seks”

Wytwórnia Pernod Ricard nawiązała współpracę z RAINN, największą w USA organizacją zajmującą się zwalczaniem przemocy seksualnej, aby stworzyć kampanię „#SexResponsibly”, która ruszyła w te Walentynki. Akcja związana jest z zaskakującymi danymi o tym, że co 73 sekundy Amerykanin/ka jest atakowany seksualnie – często wiąże się to z niewłaściwym spożywaniem alkoholu – dlatego Absolut poczuł się zobowiązany do podjęcia kroków w celu zwalczania tego problemu. Za każdy retweet kampanii na Twitterze czy udostępnienie na Facebooku Absolut przekaże RAINN 1 dolar. Akcja prowadzona jest nie tylko w Internecie, ale też na billboardach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama